Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

mori-  måla den VIT de blir nog värt arbetet!

mimmi- härligt badskum - du längtar allt nu! När tror ni badrummet blir klart?

• knyttis
    mimmamum skrev 2007-09-09 21:21:59 följande:
    Nytt inlägg! Utifrånperspektiv! Välkomna!
    Innovativt! Finns de ordet? Du tänker allt i massa olika perspektiv! Imponerad som alltid!
  • knyttis
    Skogsstjärnan skrev 2007-09-09 21:03:33 följande:
    Tack för era åsikter!!! Jag ska fundera på indigon! Har kikat på den ett tag, men inte tänkt på att jag kunde ta två...

Har kännt på Indigon och tyckte den var vass i kanterna och kändes på ngt sätt lite ovälkommnande. Men fin var den! Finns i Vasa i RewellCenter också på Kurragömma

Mimmi - Ja den tallrikshyllan är underbar och 100% fin i verkligheten!!

• knyttis

betti - jag velar angående sängen så jag är inte till ngn hjälp tyvärr.

• knyttis

betti - var in och kollade igen på sängen igen. Har funderat nu: antingen betsa den till mörkare träfärg eller måla den helvit kanske med lite grå ton.

• knyttis
    gemelli skrev 2007-09-09 22:33:10 följande:
    Här finns det JÄTTEFINA talrikshyllor till bra priser www.iblaursen.dk

De har verkligen fina saker, skulle vilja ha brödboxen bl.a

Hur mås de med babyn i magen förresten ? Sparkar han mycket?

• knyttis

Hanna E - Krya på Er fortare än kvickt

Nu har jag en timmes egen pysseltid, William är själv på dagis LYXIGT! Få se vad jag hittar på!

• knyttis

VSM - urfint blir sovrummet! Vi har också Birma en brun och en creme Så härliga till sättet och så fina att vila ögonen på!

JeaJea- Urfin bild från barnens rum, man ser riktigt hur glada de är

Det där med de alltför guldiga otäcka de vill vi inte se igen....   

• knyttis

En lite ot fråga Vet att de flera som är duktiga på att sy här inne

Har fått låna en Husqvarna symaskin idag men får den inte riktigt att fungera - ngn som har en sån? Salmiak? 

De ser bra ut på undersidan men på översidan är de löst och de kommer upp en ögla av undertråden. Har ändrat på spänningen på övertråden men inget resultat.

• knyttis
    Salmiak6 skrev 2007-09-10 15:38:30 följande:
    Hej alla!Har varit otroligt upptagen en vecka nu och har inte alls hunnit med här! Pysslar med än det ena än det andra. Nu har jag målat färdigt en bokhylla till ett flickrum. Ska bara vänta tills maken kommer hem och bära in den, så kan jag fota sen.Har kommit in i ett riktigt pysselstim. Köper massor av kul på panduro och sitter sen hemma så fort jag får tid över. Så kul!!!
    Låter härligt med pysselstim
Svar på tråden Vita hem del 5