Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 5

VSM och Adamama - Vad skönt att ni gillade den - jag hann ju börja fundera om den kanske inte var ett så bra fynd i alla fall....

• knyttis

Mori&Lcroft - Vad bra!

Mori - Ett hjärta låter fint!

• knyttis

Nu har jag fixat och städat klart. Hemmet doftar gott och clean cotton är tänt. Mina föräldrar kommer på besök i några dagar, bor på annan ort-land så de blir inte så ofta.

Har tänkt på FruPuffen idag, är så nyfiken hur det gått/går för dem! nu ska jag ta och läsa igenom

Hittade Lisbeth Dahls fina korgar till William idag - så snygga! Ska ta kort sen så ni får se!

• knyttis
    Smultron och glass skrev 2007-08-28 13:43:38 följande:
    Knyttis förresten: Vad tråkigt att Ikea slutat med den där lilla fårpälsen. Jag vet att det var strul med den förut, först fanns den, sen blev det jättestruligt med leveransen och då utgick den istället. Men kunderna ville fortfarande ha den så då hittades en ny leverantör, men nu verkar den ju ha utgått igen. Och inte kan jag komma på vad den hette heller...
    Ja så synd att den inte finns mera, tror verkligen de skulle vara en storsäljare för dem!
  • knyttis
    Camilla R skrev 2007-08-28 14:20:21 följande:
    Jag gillar den, mina killar har varsin på sina rum Klart praktisk och prisvärd!
    Skrattande
  • knyttis

nublu- grattis till the money! Nu väntar vi ivrigt

Salimiak- så fina lådor du pimpat  Är det panduro grejjerna du köpt som du skulle fixa till?

• knyttis
    Hanna E skrev 2007-08-28 18:36:02 följande:
    Knyttis: Var det du som var ute efter den lilla fårpälsen? Vet inte riktigt vilken du menar, men jag köpte ialla fall en fårpäls på IKEA i Göteborg förra veckan ; för 49 kronor på djuravdelningen=) Såhär ser den ut:hannabengtsson.blogg.se/1187850993_tildes_kor...Vet som sagt inte om det var sån du var ute efter, men det är ju ett bra budgettips till alla andra, den är alldeles mjuk och skön!
    Då ska jag ta och kolla nästa gång de dax för Ikea som säkert inte dröjjer länge
  • knyttis
    Smultronblomman skrev 2007-08-28 20:33:08 följande:
    slänger in en fråga ... hoppas det är ok?letar efter fönster("bords")lampor, ganska höga ... typ med fyrkantig lampskärm eller oval som ska få plats på en smal fönsterbräda.nån som kan tipsa mig? vita förstås ... gärna webbutik!
    Cervera har en snygg fyrkantig fot i 2 olika höjder. Jag har en sån - syns i vårt arb rum i fönstret i galleriet.
  • knyttis

Så här ser jag ut +6kg som är kvar efter William (här ligger han ännu i magen)
Svar på tråden Vita hem del 5