Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

VSM - Finfin sänggavel, jag skulle lämna in den och spraymålas för att göra den rättvisa.

LCroft - Jag tyckte det såg bra ut med kakelvalen, eventuellt skulle jag välja ännu lite mörkare golvnyans tycker de så fint  Jag har aldrig fått välja kakel till ngt ställe ännu - avis. Vill hitta tomt och börja bygga nu!

Skogsstjärnan - Härligt lyxigt med trädgårdsplanerare! Hur stor tomt har ni egentligen?Vita blommor som bas med andra färger som accent - så tänker jag, har som Mimmi rosa/ljusblått/vitt. De finns ju så många fina växter. Vad ska ni ha för "röd tråd"? Förstår verkligen att du inte hinner med nu riktigt här på sidan om du jobbar 100% - du är välkommen när du kan

JeaJea - Åååh vad söta de är i varsin korg!

Mimmi- Vad fint du gjort i bloggen! Tack för tips om ny affär!

• knyttis
    Värsta Supermamman skrev 2007-08-27 23:10:10 följande:
    Knyttis: ja, spraymålad såklart!
    Skrattande

Mimmi - fina romantiska nattlinnen de hade på nätbutiken!
  • knyttis
    M HOW skrev 2007-08-28 09:19:00 följande:
    Nytt i min blogg :)minlillavitavra.blogg.se/
    Superfint! Lampan gjorde mycket - blev så fint färgspel!
    Smultronblomman skrev 2007-08-28 09:44:41 följande:
    vill bara säga att jag läser era inlägg och inspireras varje dag av er ... hinner dock inte själv skriva så mycket ... kram
    Skrattande
    Malwa skrev 2007-08-28 09:58:52 följande:
    Sitter här och har inte långt till tårarna! de håller på och målar i vårat nya hus nu! ska vara flyggers alternativ till nordsjö mandel, och igår när vi var och tittade är hela huset pastellgult!!!Ngn som kan färgkoden på mandelfärgen eller ngn liknande? för såhär vill jag verkligen inte ha det
    Kan inte hjälpa dig...hoppas de löser sig så du slipper fälla tårar...
  • knyttis
    LissAnna skrev 2007-08-28 09:48:37 följande:
    Så här gör TokStina med sina möbler...hemmapalandet.blogspot.com

Gemelli - Ja nu är det dags att byta men hade inte tänkt göra de än. Har med urfina pelargoner kvar... Blir de frost i natt alltså?
  • knyttis

Glömde det är den för 49 spänn jag köpte Högst upp.

• knyttis

Smajla-Plommonmarmelad mmmmmmm så gott Gillar marmelad speciellt till ett rostat bröd en sen kväll med tända ljus och en rykande kopp med ngt gott i! Har aldrig lagat dock. Vad duktig du är som fixar och grejjar jämt JeaJea du med som lagat mums!

FruPuffen-Jaaaa äntligen dax för nedkomst av ditt lilla knytte  Skickar dig massa energipilar ----------------------------> -----------------------------> -------------->

Karamellfabriken - Ta ett nytt skåp så du är nöjd med det i längden!

Juliah- Jisses vad fort det gick för dig med Elle! Fick du ngn andhämtning mellan värkarna alls?

• knyttis
    juliah skrev 2007-08-28 13:11:53 följande:
    Tack för svar ang.tvättmaskinerna. Det verkar ju urknäppt att ha dem ovanpå med andra ord om plats finns!knyttis, nej, jag blundade hela tiden och försökte andas genom värkarna som avlöste varandra...trodde att jag skulle dö
    Låter ju hemskt tycker jag... Skönt att de gick vägen

Jag blev akut snittad i v37 - de sitter nog i som ett trauma faktiskt fastän det bleknar med tiden! Följer er förslossningsdiskussion med stor nyfikenhet

Kavat är de jag köpt med. Är nog lite Kavatoman faktiskt. Fniss
    Nu har han ett par som är riktigt coola i converse stuket och Bamse stövlar, sedan har vi 2 kavat höstskor som snart åker fram och ett par vinterkängor. Tycker de är kanonskor trots priset, du kan alltid sälja på Tradera sedan och få ut rätt så bra. Då kanske de bäst att inte brodera namn på dem...

GO GO FruPuffen!
  • knyttis

Gillade ingen lampan jag köpt på CO såg den billig ut?

Svar på tråden Vita hem del 5