Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

lillafruluva Vitt=Bäst! Nu åker jag! Ha en bra dag allesammans!

• knyttis
    Salmiak6 skrev 2007-09-04 09:58:16 följande:
    Underkäken och det är bara halva tanden som har kommit upp.Ska lyda dina råd och springa till apoteket så fort jag slutar idag!
    Då är det nog lika bra att ta bort den om den strular så mycket för dig! Hoppas du får lindring av Corsodylen - de brukar hjälpa!
  • knyttis

Var inne i Sthlm idag och fick 2 timmar på stan efter att min kurs var över Botaniserade runt på Panduro 1h, Bruka 20min och NK 40min = Härligt!
    Köpte massa pysselgrejs till julen, julswappen och lite tyg igen på Bruka.

Bläddrade i Tildeboken och blev förälskad - vill ha ALLT! De fanns ju hur mycket fint som hälst... Oj om plånbokens innehåll och timmarna på dygnet vore oändliga ibland...

• knyttis

Gemelli- helt otrolig vad mycket pengar de vill ha- hutlöst!

Kommer ej ihåg vad jag skulle kommentera mera. Måste kasta mig i säng, ska va på jobbet om 7,5timme pigg&glad!

Här var de lugnt...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    Gonatt!

• knyttis

GOD MORGON! Är på väg till jobbet... Ha en bra dag! Syns ikväll!

• knyttis

Mimma- Vad synd att krukan ej passade!

Emmasa- Tilda boken!!!! Vad roligt att du fått den! Lycka Till med nallebjörnen!

• knyttis
    mimmamum skrev 2007-09-05 09:13:53 följande:
    Nytt inlägg! Välkomna dit!
    mimma - Skulle skriva en kommentar, har aldrig gjort det förut men förstod mig inte riktigt på formuläret...nybörjare i bloggvärdens kommentar kolumn... då det står vännens adress:är det din då jag borde ha? Skriver nu här istället.
    Tänkte föreslå Värme som ett till ord till kudde
  • knyttis

Juliah - De bidde ingen jacka för jag provade min supersnygga pop jacka jag hade innan jag blev gravid och nu satt den som ett smeck(vet ej hur det stavas)Gissa om jag blev glad Newht - Urfint i köket! VSM - Styrkekram!

Svar på tråden Vita hem del 5