Vita hem del 5
Tack för tipsen! Tror ej att den är felträdd - jag har gjort efter ansvisningarna om och om igen men ska söka skruv på undertråden gissade att de var där felet ligger få se om jag kan få upp mojängen trodde inte de
Tack för tipsen! Tror ej att den är felträdd - jag har gjort efter ansvisningarna om och om igen men ska söka skruv på undertråden gissade att de var där felet ligger få se om jag kan få upp mojängen trodde inte de
Juliah: Åh stackars dej! Vilken natt du haft. Hoppas de lugnar sig nu så du får ta igen dig. Emmasa: Känner med dig! Kram -> Jeajea: Så härligt barnrum ni har! Välkommna nya ansikten Idag har jag arbetat på dagen och varit barnvakt på kvällen! William har lärt sig så mycket nytt sedan han startade på dagis Så roligt att det händer mycket men känns lite tudelat då man inte är med själv! Är så shoppingsugen men plånboken är rätt tom - Vad gör man?
mimmi-Urfin soffa du fyndat! Har inget tips när det gäller skrapa/luta/varmluft.
Vi kommer just hem från Vårdcentralen och har laddats upp med massa medicin. Kände på mig att William har öroninfektion stackars litenoch de har han. De så svårt då man måste gissa sig fram då de inte kan säga själv. Nu sover han äntligen. Har varit vaken nästan hela natten...och delvis 2 nätter innan. Ska kasta mig i säng jag med.
Juliah- Mysigt i N:s hörna i bloggen, härlig tavla du gjort-så söt! Tack för tipsen du skrev tidigare - Ska plocka fram lite gamla tidningar. Har också såna där listor om vad jag drömmer om de känns bättre att ha det nedskrivet annars snurrar det bara i huvet.
Emmasa- Å vad spännande med UL, hoppas ni får veta vem som bor där inne. De vill jag med nästa gång så man kan förbereda sig lite mer
Gemelli- Skål! Vad roligt att du hittade en erfaren tjej att anställa, då blir de mkt mindre jobb för dig! Mer tid till annat!
Antibiotikan har redan verkat lite så nu snussar sonen skönt - hoppas hoppas på att få göra detsamma i natt! Har packat resväskor till hela familjen, imorn bär det av till Finland på dop och kalas över helgen - Kul med partaj
INOX- du har ett så fint hem! Kul med nya bilder i bloggen!
numberone - kul med muschlingen! Mysigt hjärta.
mimma - såååå fina pållar! Toppen att det blir en miniupplaga i swappen överlycklig
Rori - Vad roligt att du visade bild nu när du gjort den färdig! Den blev jättefin - som ett smycke!
Krya på er alla sjuka! Kram!
Jag har fått sova i natt men nu är lillkillen smått omöjlig... Aargh... Måste packa de sista och de svårt när ngn skriker i örat.
Malins79 - känner med dig! Det är så viktigt med vuxenkontakt när man är hemma!