Vita hem del 5
Inlägget ovan bilder på mina sötnosar som också passar inredningen
Inlägget ovan bilder på mina sötnosar som också passar inredningen
VSM - Tandläkarbedövning sitter oftast i ett par timmar men ibland om man använder den kraftigare kan den sitta i en hel dag om man är känslig. Sedan kan man ibalnd nudda ngn av de hundratals nervtrådarna som man har runt munnen så det blir en tillfällig påverkan inflammation som känns som det är bedövat. Men aldra största sannolikhet inget att oroa sig för Kram!
Sååå fina hjärtan, jag får sätta igång med Swapgrejjerna i helgen...blev riktigt motiverad när jag såg dina fina alster!
Peak - Bra att du gick tillbaka! STARKT GJORT! Men gisses vilken galen människa då råkat ut för, sådana borde inte få ha såna jobb där man bemöter människor!
Välkommen fridamin och Lindonen!
Jag pratar/skriver ju nästan för mig själv nu så nu lägger jag av förän ni kastar ut mig
Mina fina murgrönor har fått SPINNKVALSTER heter det väl- vad gör jag för att få bort dem? Tacksam för hjälp!
Smultron och glass - De visste jag inte at katter gillar maräng - tokigt
mimmi - Vad roligt att du hittade dig en ny matta! Var ska du ha den ngn stans?
Skogsstjärnan - Va fint ni får det i köket och huset / nu börjar de synas hur de blir - spännande. Kaklet du visade såg fint ut - i min smak.
nublu - känner med dig med knät, hoppas de försvinner på en gång efter op. De många som varit besvikna över Mio Mandel nu.
Jag har sytt en kappa i oblekt linne till en lite konstig hylla i köket bilder kommer imorn