Vita hem del 5
gemelli skrev 2007-09-16 18:39:25 följande:
Vad har jag missat, Varför vågar du inte ha bilder på FL. Nått man ska ta till sig?
Nja, inget har hänt. Men jag började känna mig bevakad av sådana som inte har inredning som intresse. I klartext började det kännas olustigt att ha sitt kommande hem blottat med varje millimeter både på in- och utsida. Visserligen finns inget att hämta där än i och med att vi inte bor där... men det var också det som kändes olustigt. Jag (vi) kan inte längre vara så naiva så vi tror att alla som hänger här är på jakt efter inspiration. Om man blottlägger sitt hem är det ju som att servera inbrottstjuvar på silverfat.
Och igen, vi har inget värdefullt, men bara det att någon TITTAR på mina bilder för att eventuellt smida andra planer gjorde mig illamående.
MEN, jag hoppas ju att NI INTE är lika inbillningssjuka som mig för gud så jag njuter av att titta på era bilder!
Ska kanske lägga upp några bilder senare, där ni får kika på valda delar. Men kanske inte på allt och på husets utsida. Det vet ni ju redan hur det ser ut!