Inlägg från: Skogsstjärnan |Visa alla inlägg
  • Skogsstjärnan

Vita hem del 5

Men jisses

97 sidor i nya tråden och flera från igår i den gamla Hur hade ni tänkt att man skulle hinna läsa ikapp det Och dåär jag ju tidigt hemma idag....

• Skogsstjärnan

97 inlägg menade jag...

• Skogsstjärnan

nublu:

lcroft: Vad fint!!!!!

Salmiak: Stackare! Åååh så frustrerande Men se det som så, du fick lite motion

mimmamum: Oj vad fina. Jag gillar också den stilen!!! Jag vet att ni pratat om det tidigare - men vill någon vara snäll och inboxa hur och var man laddar ner fonten???

mairav: ser framemot bilder!

Pust, nu har jag suttit och tittat på en dvd och försökt lära mig teckenspråk. Totalt finns det över 400 tecken jag ska försöka lära mig så fort som möjligt. Läste lite under studietiden men det var så lite och så länge sedan så det minns jag nästan ingenting av Nu behöver jag det i jobbet! Men det går förvånansvärt lätt Logiskt, enkelt och tydligt! Och det gillar jag

Men nu ser ögonen i kors och händerna domnar

• Skogsstjärnan
    Smajla skrev 2007-08-15 18:53:20 följande:
    tack för länken malin, nu har jag kommit tillbaka till fl efter en paus på ett tag. det var bra att stänga av datorn och hämta nya krafter.
    Kul att se dig
  • Skogsstjärnan
    Salmiak6 skrev 2007-08-15 19:11:29 följande:
    Välkommen tillbaka Smajla! Kul att se dig igen! ...säger jag och lämnar själv FL för ett tag framöver...
    Varför då?!?

Och varför drog de inte ut tanden? Kommer du inte att få besvär med den längre fram?
  • Skogsstjärnan

Dum fråga förresten Hur skulle de veta om du kommer att få besvär med den...

Men jag antog liksom att om den en gång har j*vlats så kan den fortsätta...

• Skogsstjärnan
    malins79 skrev 2007-08-15 19:13:25 följande:
    Det kanske inte heter slätspont. Det är betongväggar och det måste
    göras på ett sånt sätt att väggen bakom inte blir förstörd. Jag
    måste nog tyvätt leva med denna vägg, fast Marcus ska resa bort om en
    månad, jag kanske skulle passa på då, fast det är väl risk för
    skilsmässa...
    hihi, vad är det för hemsk väggmålning? Visa!!!
  • Skogsstjärnan
    Salmiak6 skrev 2007-08-15 19:18:44 följande:
    Skogsstjärnan Han sa att en gång är ingen gång. men 2 gånger är en för
    mkt. Så händer det igen sså drar vi ut båda. Nej jag måste lämna FL
    ett tag för jag håller på och stressar ihjäl mig. Aknske tjuvläser lite
    då och då, men några inlägg ska ni inte behöva besväras av från mig nu.
    okej. Men du är välkommen tillbaka
  • Skogsstjärnan
    malins79 skrev 2007-08-15 19:17:56 följande:
    den finns i mitt galleri bakom vår nya Ektorp. Den är så påträngande,
    jag har bott här snart i sju år och jag kan inte för det minsta tycka
    den är snygg, men Marcus tycker den är så fin. Vi bor i hans farmor och
    farfars hus och det var en vän till dom som målade denna -57.
    Du kan ju rolla över den då han är borta Och om han hotar med skilsmässa om du förstör den så får du hota med skilsmässa om du inte får måla över eller göra vad du nu7 tänkte Moget sätt jag tänker på eller hur
  • Skogsstjärnan

Kul att se att det finns fler som bor på landet här i tråden Trodde att de flesta bodde in i city och hade typ en minuts gångavstånd till alla tjusiga inredningsbutiker

Vi bor ca 1 h bilväg från två större städer åt vardera hållet och ½ h bilväg till en mindre stad. Och 10 minuter till centrum i vår stad. Men här i byn har vi faktiskt gångbana, butik, servicemack med presentaffär, två banker, skola och lite till och bussar går både norrut och söderut några gånger om dagen. I min hemby fick man stiga på bussen norrut kl 8 och komma hem kl 17. Missade man bussen fick man vänta till nästa dag

Jag trivs med att bo där vi bor och skulle aldrig i världen byta

Svar på tråden Vita hem del 5