Vita hem del 5
Men jisses
97 sidor i nya tråden och flera från igår i den gamla Hur hade ni tänkt att man skulle hinna läsa ikapp det Och dåär jag ju tidigt hemma idag....
Men jisses
97 sidor i nya tråden och flera från igår i den gamla Hur hade ni tänkt att man skulle hinna läsa ikapp det Och dåär jag ju tidigt hemma idag....
97 inlägg menade jag...
nublu:
lcroft: Vad fint!!!!!
Salmiak: Stackare! Åååh så frustrerande Men se det som så, du fick lite motion
mimmamum: Oj vad fina. Jag gillar också den stilen!!! Jag vet att ni pratat om det tidigare - men vill någon vara snäll och inboxa hur och var man laddar ner fonten???
mairav: ser framemot bilder!
Pust, nu har jag suttit och tittat på en dvd och försökt lära mig teckenspråk. Totalt finns det över 400 tecken jag ska försöka lära mig så fort som möjligt. Läste lite under studietiden men det var så lite och så länge sedan så det minns jag nästan ingenting av Nu behöver jag det i jobbet! Men det går förvånansvärt lätt Logiskt, enkelt och tydligt! Och det gillar jag
Men nu ser ögonen i kors och händerna domnar
Dum fråga förresten Hur skulle de veta om du kommer att få besvär med den...
Men jag antog liksom att om den en gång har j*vlats så kan den fortsätta...
Kul att se att det finns fler som bor på landet här i tråden Trodde att de flesta bodde in i city och hade typ en minuts gångavstånd till alla tjusiga inredningsbutiker
Vi bor ca 1 h bilväg från två större städer åt vardera hållet och ½ h bilväg till en mindre stad. Och 10 minuter till centrum i vår stad. Men här i byn har vi faktiskt gångbana, butik, servicemack med presentaffär, två banker, skola och lite till och bussar går både norrut och söderut några gånger om dagen. I min hemby fick man stiga på bussen norrut kl 8 och komma hem kl 17. Missade man bussen fick man vänta till nästa dag
Jag trivs med att bo där vi bor och skulle aldrig i världen byta