Vita hem del 5
mori, knyttis och umbro: tack till er för era åsikter!!!
Vet ännu inte vad jag ska göra och kommer låta den vara tills huset är klart och jag kan sätta den mot den vägg jag ska ha den. Funderar på att ha den i sovrummet på en byrå. Jag älskar de vita som annars ser likadana ut, så jag borde väl måla den och byta glas, men det känns på ett sätt dumt då den är värd så mycket. Glaset går ju att sätta dit igen, men om man målar är det värre att återställa. Men men... Vi får se hur jag gör Är bara rädd att jag ångrar mig efter 15 år eller så
Skrev imorse att jag skulle med sonen till läkare för att kolla öronen. Han hade inte öroninflammation, vilket ju är bra. Men samtidigt hade jag "hoppats" på att det skulle vara det för att få ett svar på varför han verkar ha så ont nattetid. Han sover verkligen dåligt på nätterna och vrider sig och snurrar runt och skriker. Inatt gav jag en supp kl 24 och då sov han bra efter det fram till ca kl 6. Efter det var det samma karusell igen, men några timmar blev det ju och det är bättre än på 2-3 veckor.
Idag har maken satt panel i taket i hallen på övrevåningen, så nu är det bara golv och lister som saknas där Men det är ju första rummet vi började med taket i så det är många rum kvar....
trevlig kväll på er!