Vita hem del 5
De är fina, och jag kan tänka mig dem till våren. Men har kört fast på vita linnegardiner till vintern. Har ikea sådana?
Och hur fasiken bär du dig åt att få fram produkterna??? Jag får inte det!
De är fina, och jag kan tänka mig dem till våren. Men har kört fast på vita linnegardiner till vintern. Har ikea sådana?
Och hur fasiken bär du dig åt att få fram produkterna??? Jag får inte det!
lcroft: NUUUUU ser jag! Bytte från Mozilla till explorer och DÅ fungerar det Detta har retat mig länge, men nu vet jag ju vad problemet har varit!!!
EFTERLYSNING
Hur laddar mar ner scriptina??? Trodde jag hade instruktionerna sparade, men icke...
mimmamum: Har du en beskrivning på en tallrikshylla??? Jag vill gärna se för jag hittar ingen att köpa som jag gillar (och vågar inte måla om den gamla som jag redan har ).
Jag EFTERLYSER fortfarande hur man laddar ner SCRIPTINA!!! Inboxa gärna, för ni skriver hiskeligt myckket
Ska också passa på att fråga om smakråd angående en lampa. Jag blir snart GRÅHÅRIG för jag har letat och letat och hittar ingen kökslampa jag gillar. Såg denna i elloskatalogen och eftersom jag snart är desperat så tyckte jag den var helt ok. Tyckte den såg ut att vara i keramik, men den är nog bara i målad aluminium. Ser den billig ut? Och ÄR den ful? Det finns fönsterlampor som matchar också... Det är den som kostar 449 kr. Litar inte på mitt eget omdöme mera Är helt vimmelkantig av alla beslut man ska ta
Har ni förslag på lamor som ska vara på väggen i trappan tar jag gärna emot förslag. På den väggen kommer det att komma tre gamla fönster med svartvita foton i. Så det ska matcha den stilen gärna...
LÄNKEN kommer här: www.ellos.se/Catalog/Browse/ViewSpread.aspx&orderNo=266
*glömska jag*
mimmi: Nej vad som helst men som passar i mitt hem Lätt va? Köket och resten av huset också för den delen, blir ljust (vitt) och lantligt. Så om du har tips så tar jag gärna emot! Tack för din åsikt
Vad tycker ni andra?
Mori: Okej. Tack för din röst
Någon annan som vill tycka till?
Tack för era åsikter!!!
Jag ska fundera på indigon! Har kikat på den ett tag, men inte tänkt på att jag kunde ta två...
Nu har jag en längre tid tänkt på det här med att lägga upp bilder för allmän beskådning. Jag ÄLSKAR att titta på era fina bilder och er inredning!!!! Men är ni inte rädda för det här med stöld? Jag menar, många har ju massvis med bilder och för en inbrottstjuv är det ju som att servera på ett fat... De kan ju planera sina inbrott hur bra som helst och slå till då man minst anar det.
Jag har ju också haft bilder, men nu tog jag bort allt. Ingenting speciellt har hänt, men ju längre vi kom på husbygget och desto mer färdigt det började se ut desto met obehagligt tyckte jag det var att lägga ut bilder. Visst var det kul att få positiva kommmentarer, men det kändes som om man hade extra ögon på sig...
Känner inte ni så???
Nu är jag säkert överdrivet skraj... men ändå. Funderar ingen annan i samma banor??? Och då kan jag väl tillägga att vi nog inte har så värdefullt där än (och kommer väl inte att ha ) men ändå. Jag kände mig iaktagen helt enkelt!
Men ni som inte är lika hispiga som mig får gärna fortsätta inspirera och visa bilder, för jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR att inspireras av er!!!