• Malia75

Dåliga UL-bilder

Fler som fått dåliga UL-bilder från rutin-UL? Jag tycker knappt det syns något på bilderna (bilderna ligger i mitt galleri), och jag fattar inte varför inte BM tog bilderna vid andra tillfällen, mesta tiden såg man ju armar, ben och huvud. På bilderna vi fick är det mest suddigt.

Fick dem gratis för att de var så dåliga men hade mycket hellre betalat för bra bilder, känns så trist att inte ha UL-bilder från första barnet som vi längtat så efter.

• Svar på tråden Dåliga UL-bilder
  • Malia75

Kanske skulle försöka få tid på MAS då....
    Men de kanske också bara tar emot om man har remiss från BM.

• 0Love0
    Malia75 skrev 2007-06-26 11:58:03 följande:
    Kanske skulle försöka få tid på MAS då....Men de kanske också bara tar emot om man har remiss från BM.
    Ja dom ta bara emot efter remiss & har nog ganska fullt så det tar kanske tid innan du kan få en tid där.Dom har 50 tums skärms så man missar ingenting vill jag lova dessutom säger dom könet varesej du vill veta eller ej verkar det som iaf=(
  • Malia75

Ja då får jag ju ingen tid, har ju ingen remiss.

• 0Love0
    Malia75 skrev 2007-06-26 12:49:51 följande:
    Ja då får jag ju ingen tid, har ju ingen remiss.
    Remiss skaffar man från sin bm.
  • Malia75

Jo men jag får ju inte en ny remiss när jag redan fått en remiss därifrån för UL.

• 0Love0
    Malia75 skrev 2007-06-26 12:52:56 följande:
    Jo men jag får ju inte en ny remiss när jag redan fått en remiss därifrån för UL.
    Får du kanske om du pratar med din bm om att du var missnöjd.
  • LovleyBaby

Jag fick oxå en jätte dålig UL bild, finns i mitt galleri.

ღ Älskar min familj ღ
  • Malia75
    LovleyBaby skrev 2007-06-26 12:55:40 följande:
    Jag fick oxå en jätte dålig UL bild, finns i mitt galleri.
    Ja den var ju inte heller nån höjdare. Man hade ju väntat sig en bild som ser ut som de flesta andras här på FL....en liten bebis i profil liksom.
  • LovleyBaby
    Malia75 skrev 2007-06-26 13:02:32 följande:
    Ja den var ju inte heller nån höjdare. Man hade ju väntat sig en bild som ser ut som de flesta andras här på FL....en liten bebis i profil liksom.
    Jo jag menar de! Kände mig skitarg och missnöjd och de sa jag till min BM men hon tyckte att de kan man inte göra någonting åt, va nöjd liksom.. Tack? eller vad säger man?
    ღ Älskar min familj ღ
  • zazla

Mina bilder med andra barnet blev inte alls bra för precis när hon skulle börja ta bilderna så vände sig bebisen bort så att hon fick ta bilderna från helt fel vinkel. Hon höll på och knölade jättelänge men det blev ändå inte bra. Det var ju inte hennes fel (Hon gjorde ul med första barnet också och då blev det jättebra). Vi fick några extra bilder eftersom det blev så kasst men som tur är hade vi filmat hela Ultraljudet så när vi fick in filmen i datorn kunde vi ta stillbilder därifrån som blev toppen

Så det är ju ett tips i framtiden

Svar på tråden Dåliga UL-bilder