• Malia75

Dåliga UL-bilder

Fler som fått dåliga UL-bilder från rutin-UL? Jag tycker knappt det syns något på bilderna (bilderna ligger i mitt galleri), och jag fattar inte varför inte BM tog bilderna vid andra tillfällen, mesta tiden såg man ju armar, ben och huvud. På bilderna vi fick är det mest suddigt.

Fick dem gratis för att de var så dåliga men hade mycket hellre betalat för bra bilder, känns så trist att inte ha UL-bilder från första barnet som vi längtat så efter.

• Svar på tråden Dåliga UL-bilder
  • Malia75
    0Love0 skrev 2007-06-26 11:35:33 följande:
    Är man inte nöjd ska man klaga jag menade inte att hon skulle ha ett rutin igen för det är ju bara onödigt.
    Det är väl ingen idé att ringa och klaga när det inte finns något att göra åt det? Då skulle jag bara känna mig dum.
  • Emma Erika

Hej, När jag och sambon var på kontroll i måndags fick vi inte ens en bild med oss hem. Blev skit besviken + att de inte visade skärmen för min sambo och han visste inte om han skulle vänta och kolla på bilden eller bara gå fram och kolla. Super besviken nu, man vill ju se eller?

/Paulina

• 0Love0
    Malia75 skrev 2007-06-26 11:36:08 följande:
    Nej det gick inte att boka om tiden för de hade inte andra att erbjuda. Kanske för att semestrar och sånt har börjat? Det är lika på mitt jobb, när folk försöker ringa hit och boka om tiderna måste vi meddela att det tyvärr inte går för det finns inga lediga tider att flytta dem till.
    Konstigt att jag kunde det då.Man kan ju vara förhindrad av annat.
  • Malia75

Emma Erika skrev 2007-06-26 11:38:37 följande:

Hej, När jag och sambon var på kontroll i måndags fick vi inte ens en bild med oss hem. Blev skit besviken + att de inte visade skärmen för min sambo och han visste inte om han skulle vänta och kolla på bilden eller bara gå fram och kolla. Super besviken nu, man vill ju se eller?/Paulina
    Va, det är ju verkligen illa! Vi hade en skärm rakt framför oss som vi kollade på och BM kollade på en egen. Man skulle säga till om bilder innan undersökningen vilket vi förstås gjorde, och vi fick dem gratis för att de blev så dåliga, anars hade de kostat 20:-/st.
  • Malia75
    0Love0 skrev 2007-06-26 11:39:00 följande:
    Konstigt att jag kunde det då.Man kan ju vara förhindrad av annat.
    Klart man kan vara förhindrad, men finns det inte tider så finns det inte. På mitt jobb blir de erbjudna tider till hösten istället men när de hör det behåller de flesta sin tid i alla fall eftersom de vill komma innan hösten.
    Men det är ju inget alternativ när det gäller UL, det ska ju göras i en viss period.
  • 0Love0

Var har du gjort ditt Ul egentligen???

• Malia75
    0Love0 skrev 2007-06-26 11:44:32 följande:
    Var har du gjort ditt Ul egentligen???
    På ett populärt sjukhus.....eller där alla "fejkare" springer till akuten kanske....eller också ringer det folk och klagar hela tiden så bm inte hinner med sitt jobb.
  • 0Love0
    Malia75 skrev 2007-06-26 11:46:31 följande:
    På ett populärt sjukhus.....eller där alla "fejkare" springer till akuten kanske....eller också ringer det folk och klagar hela tiden så bm inte hinner med sitt jobb.
    MAS?
    Då känner jag inte alls igen det...
  • Malia75

Det spelar väl ingen roll vart jag gjort mitt UL, är inte ute efter att peka ut någon!

• 0Love0

Nej men jag tycker priset var skitdyrt,och MAS där behöver man inte be om bilder i heller.

Svar på tråden Dåliga UL-bilder