• Malia75

Dåliga UL-bilder

Fler som fått dåliga UL-bilder från rutin-UL? Jag tycker knappt det syns något på bilderna (bilderna ligger i mitt galleri), och jag fattar inte varför inte BM tog bilderna vid andra tillfällen, mesta tiden såg man ju armar, ben och huvud. På bilderna vi fick är det mest suddigt.

Fick dem gratis för att de var så dåliga men hade mycket hellre betalat för bra bilder, känns så trist att inte ha UL-bilder från första barnet som vi längtat så efter.

• Svar på tråden Dåliga UL-bilder
  • Malia75
    ÄngelBängel skrev 2007-06-26 11:16:05 följande:
    oj är du alldelens suddig i mittpartiet
    Hehe, nja....kanske inte suddig men mittpartiet ser mest ut som en överjäst bulldeg just nu.
  • 0Love0
    Malia75 skrev 2007-06-26 11:06:14 följande:
    Fast det hjälper väl inte...bilderna lär ju inte bli bättre för det.
    jo om du klagar så kan du nog få bra bilder men vad man än föreslår så går dte ju inte enligt dig,finns fleralösningar.
  • Malia75
    0Love0 skrev 2007-06-26 11:28:42 följande:
    jo om du klagar så kan du nog få bra bilder men vad man än föreslår så går dte ju inte enligt dig,finns fleralösningar.
    Du tror väl inte att jag kan ringa till KK och få en ny UL-tid för att få bättre bilder? Det gick inte ens att boka om tiden vi fick för rutin-UL, så de har nog inte så gott om tider att man kan komma in för en nöjestripp.....

Det verkar som om enda sättet att få ett extra UL är att fejka smärta/blödningar och gå tillakuten men det skulle jag aldrig få för mig.

Andra lösningar?
  • 0Love0
    Malia75 skrev 2007-06-26 11:31:11 följande:
    Du tror väl inte att jag kan ringa till KK och få en ny UL-tid för att få bättre bilder? Det gick inte ens att boka om tiden vi fick för rutin-UL, så de har nog inte så gott om tider att man kan komma in för en nöjestripp.....Det verkar som om enda sättet att få ett extra UL är att fejka smärta/blödningar och gå tillakuten men det skulle jag aldrig få för mig. Andra lösningar?
    ehh va?vadå går inte att boka om tiden,klart det går!Fejkar du så är det en dålig lösning anser jag.Jag hade ringt o sagt att jag är besviken för att det blev så dåliga bilder.
  • ÄngelBängel

Finns det någon privat BM eller gynekolog där du bor? Eller i någon närbelägen stad? De kanske kan göra det, och betalar du så behöver du ju inte heller känna att du belastar systemet eller tar en tid från någon som behöver den bättre.

• ÄngelBängel

OloveO: Jag tror nog inte att det är någon som får göra om ett rutinUL för att det blev dåliga bilder. Men om du ringer om det har ju alltid personalen något att skratta åt under fikat

• 0Love0
    ÄngelBängel skrev 2007-06-26 11:34:53 följande:
    OloveO: Jag tror nog inte att det är någon som får göra om ett rutinUL för att det blev dåliga bilder. Men om du ringer om det har ju alltid personalen något att skratta åt under fikat
    Är man inte nöjd ska man klaga jag menade inte att hon skulle ha ett rutin igen för det är ju bara onödigt.
  • Malia75
    0Love0 skrev 2007-06-26 11:32:23 följande:
    ehh va?vadå går inte att boka om tiden,klart det går!Fejkar du så är det en dålig lösning anser jag.Jag hade ringt o sagt att jag är besviken för att det blev så dåliga bilder.
    Nej det gick inte att boka om tiden för de hade inte andra att erbjuda. Kanske för att semestrar och sånt har börjat? Det är lika på mitt jobb, när folk försöker ringa hit och boka om tiderna måste vi meddela att det tyvärr inte går för det finns inga lediga tider att flytta dem till.
  • Malia75
    ÄngelBängel skrev 2007-06-26 11:33:46 följande:
    Finns det någon privat BM eller gynekolog där du bor? Eller i någon närbelägen stad? De kanske kan göra det, och betalar du så behöver du ju inte heller känna att du belastar systemet eller tar en tid från någon som behöver den bättre.
    Jag har provat med de som finns men ingen tar emot tyvärr.
Svar på tråden Dåliga UL-bilder