Moderatortråden
Precis Juniphe, och ingen "straffades" för tråden. Det vet du. Men ibland måste man ta även obekväma beslut och göra det som är bäst för flest.
/Moderator MuminMy
Precis Juniphe, och ingen "straffades" för tråden. Det vet du. Men ibland måste man ta även obekväma beslut och göra det som är bäst för flest.
/Moderator MuminMy
Någon sådan lista finns inte men tillämpbara regelavsnitt citeras här:
"Din medverkan på Familjeliv måste hålla en trevlig ton och vara berikande i största allmänhet. Alla ska känna sig trivsamma och positiva med sin medverkan på Familjeliv, välj därför ord med omsorg."
angel2003: Generellt sätt brukar vi tillåta att man är anonym när det gäller frågor om gravtester och ältester, just för att man kanske inte ens vill berätta det för FL-kompisarna ännu. Dock ställer vi ganska höga krav på att inlägget är formulerat så att det verkligen framgår att det är en personlig och inte en allmän fråga.
Tycker du att du fått ett inlägg bortplockat på felaktiga grunder ska du givetvis överklaga beslutet till redaktionen.
/Moderator
Om du bara skrev ovanstående skulle vi nog ta bort inlägget, vi skulle nog vilja ha lite mer för att godkänna anonym, typ; Jag har precis testat postivit trots att jag spiral, detta är lite känsligt för mig då .... " annars blir det en "nyfiken"-fråga och de åker direkt.
/my
Spi: Alternativ 1: maila redaktionen, alternativ 2 skriv i "synpunkter och förbättringar" som redax håller ett öga på, tror tom att det finns en gammal tråd med just "önskade kategorier". Bra synpunkter för övrigt
Juniphe: En sådan tråd skulle med all säkerhet balansera farligt nära gränsen för påhopp så det skulle jag kanske helst se att ni avstod från
/Moderator
i notepad?
hidden angel: Det låter väldigt konstigt, byt lösenord för säkerhetsskull och kontakta redaktionen på [email protected] och be dem kolla upp det.
/my
why not? men ord är ju bara ord, själv har jag inget problem med "okänd" förutom när h*n snor milleniumplaceringar i mitt krypin
man skulle också kunna skriva "ej inloggad" vilket är mest korrekt för det KAN ju vara en medlem som inte är inloggad och då är det ju ingen gäst..
Om vi vet att "redaktionen vidatagit åtgärder" får vi säga det... men inte mer...
om trådarna och inläggen finns kvar visar ju det på en sak