Moderatortråden
*spookey*
jag går nu.. jag lovar... puss puss!
Bebis: *visslar*
*spookey*
jag går nu.. jag lovar... puss puss!
Bebis: *visslar*
Tack JsN
FiaFlopp: Har skrivit i tråden.
Jag vägrar jobba med en dator som har en mus med bara en knapp Det är emot mina princiiiiiper *asg*
*rotfl*
Nu måste jag gå hem innan jag garvar ihjäl mig er!
FiaFlopp: En "tillsägelse" är INTE en varning och kan INTE leda till avstängning! Först efter tre riktiga varningar riskerar man avstängning och inte ens då är det säkert att redaktionen bedömer den åtgärden vara nödvändig... jag vet att det finns medlemmar, aktiva sådana, med 5-6-7-8 varningar... En tillsägelse är det minsta vi kan ge... så det är liksom bara som ett litet "harkel"...
Och visst kan man fortsätta skriva i den tråden men gör man det puffas den ju upp och det tror jag alla vill undvika... och det är nog det den behandlande moderatorn ville framföra...
Vi är inte alltid så himla tydliga och det ska vi försöka bli bättre på, det bästa vore förståss om vi hade möjligheten att stänga trådar "på riktigt".
Så FiaFlopp; Oroa dig inte, ingen större skada skedd! *kramar om*
/My
Japp! anmäl, inget händer om det är befogat så man kan aldrig anmäla " i onödan"
/my
*kastar en stor silverfärgad kotte på giz och räcker ut tungan*
Iors syster: "i onödan" menar jag att det tar MINDRE tid för oss om de anmäls och vi tar en titt än om vi får förfrågningar här, i gästböcker, inbox osv... Grunden till ett trevligt forum är att reglerna följs och följs inte reglerna gör man något åt det!
Så ser ni regelbrott - anmäl dem - och hjälp på så sätt oss moderatorer göra ett bra och rättvist jobb!
Kram alla!
/M(y)oderator
giz: Vet att redax arbetar med en "anmälningsfunktion" för inboxen och gästböckerna men har inte en aning när den kan tänkas komma, Patrik nämnde det nån gång (i en tråd??). Bara det skulle ju underlätta så man slapp ta skärmdumpar och maila och krångla....
/my