-
-
Svar på tråden Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??
-
hehe! Inget vare sig jag eller mannen skulle vilja prova, men för de som vill,go on! Man lever bara en gång!!!
-
Varken jag eller min man är inne på det men de som vill... kör på!
-
Nej, vill inte se min sambo i den situationen... Om jag någon gång skulle föreslå det på skämt så skulle jag nog få en sårad rådjursblick tillbaka.
Dessutom tycker han att analsex är lite läskigt så vi har bara gjort det ett fåtal gånger i början. Då pillade jag lite på honom också, men han kände sig aldrig bekväm med det hela. -
Nä, sjukt skulle jag inte vilja kalla det, men här hemma skulle det aldrig hända. Kör på om båda är med på det och skit i alla andra.
-
nä det tycker jag inte. det är sex så som allt annat.
-
kvinnan kan få ut jäkligt mycket av det hela om hon använder en sån här
www.feeldoe.com -
Det är väl inte sjukt kanske, men jag kan ju förstå henne också som inte gillar iden, en del gillar inte analt överhuvudtaget, och det måste man ju respektera också så om hon inte vill alls så e det bara att lägga ner, du kan ju leka själv kanske? finns ju sånna med sugplopp så kan du ju leka i badkaret eller nått :D
-
Ni som undrar vad tjejerna får ut av det - det finns strapons som har en grej åt andra hållet också så att tjejen kan ha den i slidan samtidigt eller att den stimulerar klitoris, och så rör den ju på sig när de rör på sig, så...
-
inget jag skulle vilja prova med min man, tror inte han vill det heller. Men sjukt, det tycker jag inte det ar. Det ar val upp till var och en om man vill gora detta eller inte.
-
helt normalt. o ganska skönt. jo vi har 1.