• Anonym

Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??

• Svar på tråden Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??
  • Anonym (ja tack)

Har föreslagit det för min fru, men hon vill inte. Hon är inte alls inne på anala grejer. Vill varken få eller ge. Det är synd tycker jag.

• Anonym (nix)

nix inte ett dugg tycker jag..jämställt och bra med kan jag tänka mig

• emma brolin

Ingenting är sjukt så länge man själv och partnern trivs och mår bra av vad man gör!!!

• Anonym (Dr.Man)

1) G-punkten , en eller flera, är inget annat än erogena zoner som varierar något från person till person beroende på nervbanor

2) Bögigheten sitter som sagt inte i analen, däremot gör flera erogena zoner det. På bägge könen. Mannen har dessutom en extra erogen zon där vid prostatan

3) Sjukt är det inte. Men vad får tjejjen ut av det hela?

4) Det är inte ovanligt att orgasm/utlösning kan fås genom anal stimulering utan kontakt med klitoris/ollonet

• Shaun the sheep

Jag skulle inte vilja prova det,
    men vafan! Om båda vill så kör på!

Förstår inte att folk tycker sig ha rätt att döma andra. Idioti.

Så länge ingen blir skadad och båda är med på det, så tycker jag man kan göra (nästan) vad som helst.

BF 28 maj♥♥
  • Anonym (Nää)

Varför då?? Den är ju tillverkad för ändamålet, så varför skulle det va så sjukt?? Det blir väl sjukt först när den ena partnern inte vill??
    Fast visst, det är nog inte så vanligt. Men det händer nog mer än folk tror.
    Så länge som alla inblandade vill tycker jag de får göra vad de vill oxå!

• zazla

Man kan väl ha olika åsikter om det men "sjukt" är det väl inte. Det skadar ju ingen liksom. Ja förutsatt att båda är med på det såklart.

• Anonym (Pumkin)

Pratade just med min man om det idag.Tydligen är det en del kvinnor som vill göra det och jag är öppen för att pröva!Jag brukar stoppa upp ett finger när jag suger av honom och den orgasmen är inte att leka med!!*L*Vad får jag som kvinna ut av det??Tja,kanske "bara" hans njutning?Men jag anser inte att det är sjukt om båda vill det.

Svar på tråden Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??