-
-
Svar på tråden Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??
-
Manhar väll samanlagt 8 punkter som tjej?? Å vrf så mkt lättare att få orgasm vid analt då?
-
Inte min tekopp, men är båda med på det så varför inte?
-
Enligt forskare så har inte kvinnor någon G-punkt! Utan erogena zoner. Männen har sin G-punkt ca 6 cm in i analen, baksidan av prostatan..
-
eeee nej, varför skulle det vara sjukt! Och Tonx har helt rätt!
-
så kanske detta hette erogena zoner och detta är 8 stycken
-
Emmmi skrev 2007-05-17 23:38:03 följande:Manhar väll samanlagt 8 punkter som tjej?? Å vrf så mkt lättare att få orgasm vid analt då?
Såvitt jag vet har man bara en. Men jag kan ju ha fel.
Att det är lättare att få orgasm vid analsex är ju ingen generell sanning direkt, utan individuell. Majoriteten av alla tjejer måste ha klitoris stimulerad för att kunna komma.
-
Ja, det råder lite delade meningar om det där.lollisen skrev 2007-05-17 23:38:12 följande:Enligt forskare så har inte kvinnor någon G-punkt! Utan erogena zoner. Männen har sin G-punkt ca 6 cm in i analen, baksidan av prostatan..
Vissa menar att tjejer inte har någon, andra menar att den sitter en bit in i slidan.
Mannens är man däremot säker på. -
Det är bara män som har en G-punkt, kvinnor har erogena zoner, det är skillnad på dessa!
OM inte kvinnor har en prostata någonstans så har de därmed ingen g-punkt... -
ok. Är ju olika för alla
-
Kvinnor måste få någon form av stimuli på klitoris eller klitorisnerver för att uppnå klimax..