-
-
Svar på tråden Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??
-
På tal om det här med bögighet:
Min kille har en enorm bögfobi, men han gillar ändå stimulans i analen.
Dock vågade han inte berätta om det först för att vara rädd att få en bögstämpel, tyvärr.
Men till slut berättade han och det var det bästa han gjorde! -
jag gillar när min tjej tar mig med strap on, men skulle aldrig någonsin vilja göra det med en annan kille, det är en sexleksak som vilken annan som helst, varför låta bli att testa o missa något som faktiskt är jävligt bra bara för att visa tycker att det är "bögigt"
kan man utveckla sexlivet och våga prova på saker så kan man få ut så mycket mer njutning! -
Jag tycker att allt är ok, så länge båda gillar det och är med på det!
-
Tycker att det låter äckligt!! Men alla gillar vi olika saker.
Jag kanske gillar nåt som ni andra inte gör... -
Fan vad häftigt. Jag har länge tänkt på att göra det med min sambo men har inte vågat fråga. Stå på er.
-
Nej, jag tycker inte att det är äckligt.
Det är upp till var och en vad man gör i sovrummet.
Bara båda parterna är med på det så. -
Jag vill gärna prova strap-on på min sambo. Han är inte helt redo för det än, mest intresserad. Men absolut inga fel med det!!!!
Lollisen - borde det då inte vara helt omöjligt för en tjej att få orgasm via vaginalt sex utan stimulans av klitoris!??! Hmm, jag tror väl att nervbanorna från klitoris har något med den sk G-punkten att göra (jag tror inte allt jag läser men G-punkten har de ju forskat en del om...)
Prostatan är väl ändå ingen G-punkt för den är ju inte direkt uppkallad efter en läkare vid namn P(rostata), och isåfall är den ju således en P-punkt -
nej inte ett dugg sjukt. däremot tycker jag strapons ofta ser förhemskt äckliga ut. dildos som över huvud taget ser penisliknande ut tycker jag ser äckliga ut. Som avhuggna kroppsdelar *uäck*
-
Nä, varför skulle det vara sjukt? Killar sätter ju på tjejer bakifrån, vad är skillnaden? Båda har ju ett rövhål!
-
För mig och min sambo? Nej, tack! För andra? Varför inte? Alla har ju olika smak av sex!