• Anonym

Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??

• Svar på tråden Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??
  • Lundby87

hmm det vet jag ej finns ju dom som kan komma genom att andas på ett vist sätt och röra sig har jag sätt på tv inget vi har i sverige men i usa orgasm kurser. Sen att nån smeker äns bröst eller nått annat område som man går igång på.

• lollisen

Men det är ju en form av stimuli på klitoris nervbanor i vilket fall... Det är ju klitoris som gör det möjligt för kvinnor att ens uppnå orgasm.. Så visst finns där ett uppenbart samband av klitoris och klimax...

Emmmi skrev 2007-05-17 23:48:24 följande:
    hmm det vet jag ej finns ju dom som kan komma genom att andas på ett vist sätt och röra sig har jag sätt på tv inget vi har i sverige men i usa orgasm kurser. Sen att nån smeker äns bröst eller nått annat område som man går igång på.
  • Zixi

Varför skulle det vara sjukt? Det är väl bara sex? Dock inget jag hunnit med att testa än, men den som lever den lär ;)

• Fartill3

Det är det säkert sjukt som bara fan men varför vill du knulla han i skitan lol

• Anonym (ja)

Fartill3: lite omoget inlägg tycker jag.

Själv så kan jag berätta att jag har "satt på" min sambo med strap-on. Jag tycker det är skithäftigt att få agera "man" i bland. Dessutom är det oerhört upphetsande att studera honom under tiden eftersom han är grymt känslig just där.

• Clasha

känns väldigt gay måste jag säga. Om en kille vill bli påsatt i analen. Men sjukt är det ju inte, inte i dagens läge iaf. idag är allt "normalt"

• Yes I am

Nej, varför skulle det vara sjukt !?
    Go for it!

• Tonx
    Clasha skrev 2007-05-18 02:13:13 följande:
    känns väldigt gay måste jag säga. Om en kille vill bli påsatt i analen. Men sjukt är det ju inte, inte i dagens läge iaf. idag är allt "normalt"
    Sen när började bögigheten sitta i analen?
    Nova 051008
  • Zäta

Inget vi skulle vilja prova... tycker det känns skumt.

• Anonym (Kille)

Inte sjukare än att sätta på en donna i tvåan men det är inte min kopp te, om man säger så...

Svar på tråden Är det sjukt att "sätta på" sin kille med Strap-on??