Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Kvinnliga företagare - tråd nummer 6

roha skrev 2007-07-02 13:35:14 följande:
    Åh va jag känner mig proffsig idag.Har fått mina nya visitkort, o dom e sååå fina!Tänkte använda dom till att göra reklam för mig, typ sätta upp i affärer o så...det kan man väl??? Kostar ju inget!
    Jo, det ska du väl kunna, så länge inte ditt mobilnummer finns på kortet, då riskerar du att få samtal dygnets alla timmar och sms av personer du kanske inte vill ha sms från...
  • Pokergirl
    Sjuttiosjuan skrev 2007-07-02 16:02:22 följande:
    det blir inte alls bra om jag skapar en list-trad forresten, jag kan inte skriva nagra snygga svenska bokstaver.. :(
    Bra förslag, jag som har komplett alfabet kan fixa en lista, lägger länk i trådstarten!
  • Pokergirl
    FrökenNorkok skrev 2007-07-02 17:31:33 följande:
    Eller skall jag bara skriva av det alla redan har skrivigt??
    Kopiera sista inlägget och lägg till dig själv!
  • Pokergirl
    HårdrocksMamma skrev 2007-07-04 21:31:26 följande:
    Pokergirl,Ja verkligen känns helt overkligt, kan inte sluta le!
    En länk kanske vore på sin plats?!
  • Pokergirl

Är det fler än en länk och dessutom i denna tråd som handlar om just företagande så har jag väldigt svårt att tänka mig att det skulle ses som reklam. Vill du vara 100 så kolla med en moderator.

• Pokergirl

Jonnaa: För mig kostade det runt 10 000 kr första året men då var det massa fel och korrigeringar, hon sa att normalt går det på 3-4000 per år.

• Pokergirl
    Busan skrev 2007-07-05 09:30:11 följande:
    När man gör en affärsplan vill banken och övriga som vill se affärsplanen ha den uppspaltad eller ska man väva ihop allting? Almi har ju rubriker med frågor är det så de vill ha det?
    Jag använde mig av nutek (tror jag det var) som hade en mall för affärsplan. Jag skrev punkt för punkt och avslutade med budget.
Svar på tråden Kvinnliga företagare - tråd nummer 6