Inlägg från: Lordina |Visa alla inlägg
  • Lordina

Österbottniska tråden 9

Lcroft men hede känns ju no igen jär oxo tå man ha iti sött heila dan vill man ha lite salt på du e helt normal

• Lordina

ellen h jag äter gärna svamp men vågar int plock dem ifall att jag sku bli förgiftad, har läst om nån som blev förgiftad( men de va kanstsi utomlands, kommer int ihåg) bäst ti vara försiktig när man in e na svampexpert...

• Lordina

Lilla My vatå paj?? hade hästen, mena du laga sönder a tå eli så bruka åtm svensk kusine min sej tå di förstört na så "paja" di en sak...

• Lordina

ellen h jå du får no räkin de som expert tå, ja har däremot int plocka svamp på nästan 30år så ja vågar int, jag var typ 8-år tå ja var me mamma å plocka sist...

• Lordina

Lilla My jasså du iter vatomelon ty int ondelit att du ir så vansinnit smala, spring över ti Labolinas o skåda kortte ho fick åv me så siir du

• Lordina

Labolina tack för att nar har åt me jär tå ja int fatar na sjölv, ja for ju no sidu å rid me Alma så ja kom just in å for till datorn , men nu grälar di om hede karkki du had hiid voj hemska Holger säjr ja...ne nu måst ja fara om ja ska ork upp till jobbet

• Lordina

Jag behöver min skönhetssömn natti natti*

• Lordina

Grattis beibikär he to läng men jag tom klura ut e till slut

Ida har ja börja arbeit så nu ir ja liti slö i skata fö ja for på tävlinga ti Fossa o djässa baket arbeiti he gick bra, feilfri bana, ha ir så dukti dehär gambel pålle min (20 år) ja nu kom jag på att he var no solrosens nya snygga hus jag fick syn på tå ja reid heimåt
    Ska fara o dusch o sova så ja ir på hugget imåro på jobbet.

• Lordina

Jag möt dessutom Rohdodendron å tå ja reid heim från tävlinga, men jag komber int på va hon som var me had för nicc...

• Lordina

Va vann ja fö pris en till tårtto kanstsi?

• Lordina

Afton!

Tjorven, jå ja byrja arbeit, nu har ja städa heila kontori o kaffirymi, he bövsta minsann fö di had slipa Ronnys biln tä o had ipi döre ti kaffirymi, smart och ja har tvätta M:s fönstri så nu sir ha bra ut åtm.(genom ruto alltså) så he passar ju bra att ha komber på måndag tå he ir städat.
    Skrivbordi mett ir uppreidd så papre ir på plats och mappa min, så nu väntar ja ba på M. så ha får lär me hede konttobisnisi fö ja had no glömd hede pika kursen typ fem fyri semestern

Alma fyllder ju ida så jag var å uppvakta e baket jobbi me na smått...san reid vi dressyr för L.C en tiima o he gick bra.

Damkondome va ir he låter kul me extra ljude eli så int...men som sagt tå nar ha prova får di djän berätt hur he funkka, allt hittar di på

• Lordina

Karttu träffan var jättelyckad hon had no minsann ställt till dehär veera, och allt var jättegott, o mysit had di tär på gåln, vi satt föst i grillkota, san tå vi sku ita satt vi i paviljongen me fri utsikt över veeras fina trädgård,san for vi på seino tibaka i kotan för he var så mysit me braso, vill ni si va vi åt får ni ga å läsa i träfftrån å snålas

Svar på tråden Österbottniska tråden 9