Inlägg från: Lordina |Visa alla inlägg
  • Lordina

Österbottniska tråden 9

Hej

Nu har min förstfödde firi på konfirmationsläger, byri känn me gambel...måsta pigg upp me me eitt fiini somarhalsband men ja siir liika ut entå

Millami skönt att rörelserna kändes till slut

Lcroft int e man ilaka för att du vill bååne din ska ha snyggt omkring se, iställi fö ti snubbel över leksakre

• Lordina

rina78 he had ja int ens tänkt på...

Lcroft samma här

Erik,Augustibrud jep, he ir så mysit me ades magana å graviditetre, men usch å fy fö ejji...föödasi gar no bra he, man måst ju veta att man lever
    Annos har ja baka nu igen o smaka he vart gorr go

• Lordina

Tjorven bra att nar tänker på oss konfirmandföräldrar he borde nog vädergudarna oxo göra, SOL Tack!
    byri kuna dehär 1111111si nu

• Lordina

Morning
    Alma fört David ti simkurs, ska byri garner na tårtor så småningom...men vädri sir int ut ti änder så vi får sats på ti vara inne...
    Skogsduvan pass på o ita myki tårto du kan böv kalorie tå du ska å fööd på måndag?, fö di pa säj föödasi ir som ett maratonlopp

Gubbi rensar bort ogräsi runt gåln, hästa gar i haga, allt ir som vanlit.
    Har int na desto viktigari ti koma me, men annos Loprick he låt int na bra hede me er semester typiskt får man väl säj tå ni had så myki asia me ti få hundsköitar, så nu tar he väl 10-år fön ni vågar er på semester igen
    Ha en bra dag!

• Lordina

millami va skönt nu kan du, som du själv skrev slappna av, jag om nån vet hur det är att spänna sig genom en hel graviditet (pga alla mf)och det är jätte tungt.

Nu ska du njuta av tiden som e kvar, så du är utvilad o på hugget när du ska in å föda

• Lordina

Gokväll!
    Nu ir konfirmerasi över å vi had tur me vädri eftersom he var i går nagang ska man ju ha he å.
    Skogsduvan va spännand ja halder tyyma å för dej

ja kanstsi he ir lugnari på trån nu, fleir ir ju på semester he ir int na myki ti läsa fast man int ir in på heila dan.

Jag missa abi-87 träffen i går vid Pavis för vi had ju ein konfirmand, och på kvälldi var vi på grillfest vi essigåln, synd att he var på sama dag sku ha viri kul att skåda he "nya" gymnasiet för vi sku tid på rundvandring föst nå he var väl på nytt om 20 år igen

• Lordina

Hej
    alltså dehär vädri...ja blir så leid...men tå jag byri arbeit 1 augusti tå blir e varmt minst 37 grader

10-årig bröllopsdag idag, men jag tycker he lås låt så liiti me tanke på att vi just fira 21-årig förlovning...nåja ja köpt na tråkigt som vanlit har totalt hjärnsläpp me gåvona, jag fick 10st jättefina röda rosor och finan dikt o så na hemligt ännu

Igår baka ja heila kvälldi fö bååne var så snål men no for he ner enpa tri bullor fö men å...

Svar på tråden Österbottniska tråden 9