Inlägg från: Lordina |Visa alla inlägg
  • Lordina

Österbottniska tråden 9

He gör vi faktiskt jär å vrider i oss popcorn alltså..

• Lordina

Tack för en ritti trevli kväll Alma tur tå du piggar upp me imilla, me utflyktre så ja sir na anat än damtållona jär heim

• Lordina

ellen h, just så tiid ir nutå hede vädri som gubbi tala om få si om he komber hiid

• Lordina

Ja eli så har du ett extra förråd tå ni har e sämber

• Lordina

Alma jå du ir ju no en ritti chafför tu
    sjölv vinglar ja bara på vejji tå ja byter cd iter karkki talar i tilifon...

• Lordina

Alma va bra namnförslag, Lilla My jag har ett foto från tå vi var tid i sansund å du siir vansinnit smala ut me en pyttelillan tårtbeta kom i håg att jag å Alma to minst två betar åv Labolinas supergoda tårta, MUMS

• Lordina

Hej, nu ir jag lagom stinn fö vi har hadd finfrämand Labolina o flickona, tack för tårtan
    Nää ja fata int na me dehär överraskad till att byri med...men vi diskutera liti me Labolina tå ho var jär, å nu tå jag såg att överraskad känder me så byri ja tro att jag vet vem he ir, och jå nu ir jag jätteöverraskad int konstigt att ho int ha komi hid o smaka åv vini mett na i somar

Ridasi vårt vart inhibera pga regn så nu siter jag jär å vanttar på att svägersko ska koma på kaffi, vi har ju ein lillan Edvin som fyller 4-år idag

• Lordina

Grattis Alma på bröllopsdagen, hoppas ni fick en romantisk reiso till paradiset Tuuri

• Lordina

Labolina voj nee stackare vi har käka tårtto två omgångar jär jag o gubbi o sandra pojka iter ju int na men va jö he vi får ju meir vi tå ja har no använd sama trosor som Labolina ja Maxi nating
    Ne va löjli foltsi som måst var ilaka på Överraskad, som om int ader sku ha had fleir nicca jär, he gör int na tycker jag tå man entå märar avslöj se så småningom, dehär ir ritti spännand tycker jag, och har jag feil blir jag grömt så överraskad men he gör int na he fö he bjuder ja på isåfall.

Tussimamma, tokide knälltjäringa har jag å mött tå ja var gravid ja veit hur he känns, man sku vila säj att di sir feit ut sjölv, ein som to prisi fråga åv me vid köttdisken vi bode, att huru myki har to ritti gatt upp, he måst vara myki!!nä si sjölv gick ja ju ner tri kilo fö ja kuna int ita na jag sidu... tå sku ja ha kuna lägg köti i mun på kvinno

Svar på tråden Österbottniska tråden 9