Inlägg från: Lordina |Visa alla inlägg
  • Lordina

Österbottniska tråden 9

Grattis Martea sku ja å skriv men klicka iväg liiti fö tidigt...

• Lordina

Sku int böv säj naa åt er som väntar på ti slipp å fööd men jag gick över 14 daga me eitta, men sjölv tyckt ja int he var na, men all ader som ringd å kolla om ja var heim, å ti bode gick he ju int ti fara fö all ba ojja se tå di såg me...men saan kom ja på att man borde ju lägg till ein eli två viko på bf så blir man int så påpassa åv all i heila släkti...

• Lordina

Lilla My, va har ja missa nating, ir he naslags klädkod på torsd. ska vi ga på röda mattan, ir e na som vi stackare från landi sku böv veta ännu som tex att vi ska beställ tid till frisso å

• Lordina

Oops... ja måst beställ klänning från Paris tå...

• Lordina

Tjorven tur att du int sprang , ja har ju semester ja nu, så ja gar me Lordina på morna, ne hede springasi låter jobbit...

Loprick ha en trevlig semester, hoppas ni hittar hundsköitare sku no annos kuna ställ upp, men ja lås ha myki nu sjölv

Välkomi heim beibikär

Alma hoppas he gick bra idag på teatern!

Labolina o co synes imåro

Tjorven synes på Lördag

• Lordina

Morning

Grattis Ronja 2år!

Lilla My min erfarenheit ir att bååne iter sämber tå he ir varmt, så har all fyra viri jär tå di var minder, vänt bara tå lilleman var tonåring tå byri a no ita, he har ja å håxa...
    men he ir ju speciellt me er lillkille tå ha iter medicine så he veit ju tu betär sjölv, kanstsi ha iter betär ikvälld tå Alma o jag komber o festar me a

• Lordina

Morning
    Grattis karttu!

Labolina Tack för i går du ir rama ti laga tårto o tacopaj, mums

Mamma åt issa halder tyyma för att he byri snart...

Tjingeling nu far ja ti stan

• Lordina

Tjorven he tror ja knappast att vi måst fara, misstänker vi ir ganska stinn tå vi "kryper" från ert....he var bara na som M. sa att vi eventuellt sku gö, veit int va ha mena
    Sir ritti framemot morgondagen skitsama fast he 1111111r, tå böv man int funder på na höibärgas åtminståni fö höjji mett ir no ganska våt he no mistänkke ja

• Lordina

Trollens mamma, jissus va du ir dukti jag ha no planera att min semestermorna sku si ut som tin men än iri ju bara 6e dagen...

Lilla My

Dehär vädri byri ta liiti på, nu vill ja ha värma!
    för nu har ja baka allt till konfirmationskaffi så ja böv int vara in na meir nutå, hede hästhöjji mett har no 1111111 bort, tur att vi int slo allt på eigang så vi har en lilla chans till att få na mat åt hästa i vinter.

• Lordina

rina78 va kul fö er, längsan vi har viri på na bröllop, inbjudan mottages

Svar på tråden Österbottniska tråden 9