Inlägg från: svirvel |Visa alla inlägg
  • svirvel

Österbottniska tråden 9

in en sväng o kikar

hoppas lillbebin vaknar till millami - men annos konstaterar ja no samma som mang ader... vissa dagar känd ja int nästan na rörelser - speciellt dömde sista vikona tå e vart trangt i maga.

Ja ha bestämd at ja ska byri stiga upp liiti tidigari på morna! å nu ha ja "sagt e högt" så nu ska vi hoppas at ja int täcks na annat helder halv 8 tycker ja sku va en lagom tid

• svirvel

ja får o hald me missalibabagirl o jussistjej jag å koma hid me magona är bara - ja hända int få leido åv vare sig maga elde ti va gravid fyri killen bestämd at nu komber ja.

• svirvel

allt dehä katungspratas jär på fl + att syrran min ha teijji 2 kattung + att tid vi va ti främand i fridas had di å en kattung - he ha gjort att he var no firi ett en kissi jär nu å. vi har en finen kisso vi gubbens föus. ho vart eismend jär i våras tå frassn död - man ha rikti märkt på e at o saknar sällskap, så he e mest fö hennas skull - å bara liti fö min skull .
    (men vi ska no sök ett na som e liti meir fädi än systro dinas atten)

• svirvel

jaaa mimo! he va int na rokot gjort he!
    ja sku verkligen böv ta me i kraga jag å! sku ja rej lyckas lämn bort stösta deil åv allt go och söt, så sku ja nästan int böv göra na meir... men tå självdisciplin int eins räcker ti he

• svirvel

ja, ojoj va vi siter jär seint nu igen! å jag som ska byri stiga upp tidigari på morna... men kanski byri ja me he från nästa viko nåja, NU ska ja no sök me åt sovryms hålli, ska bara bost tändre föst... å tå an ja ju lika gän surf liti mesama

• svirvel

oj missalibabagirl - he gick ju verkligen snabbt! du ha säkert sköitt döm me myki kärlek

• svirvel

jajjamensan! he e viktit me tandhygien, man ska bost noga o läng nu e ja fädi så nu kan ja äntligen fara o sova

• svirvel

välkommen! - roligt med en överraskning

ja steig faktist upp nästan tidigt ida! o ja e så stolt nu ska vi bara si hu e gar imoron

Ja tror å ja sku ta ein lådo å två pengar... som n an sa så hör e liti till ti vänt på lådo
    jag fick min lådo heilt utan strul he to 7 daga fö dem at laga besluti och så to e väl 9 dagar till o så kom lådo.
    Hoppas allt e rätt nu millami, så du får lådo snart!

• svirvel

tussismamma! ja skrattar så e bara rinder vattni ur ögona - å tå ja sku läsa åt gubbi va du had skriva så skratta ja bara - så int fösto ha na grömt, men ha fata ju at e va rolit et va ja int fick sagt na

Svar på tråden Österbottniska tråden 9