Inlägg från: svirvel |Visa alla inlägg
  • svirvel

Österbottniska tråden 9

*in en sväng på seino*

oj va spännand ! Vi ska tro att mamma åt Issa inom kort e 2barns mor! ele har o månne hända var rej ikväld??

• svirvel

oj muminmamma!!! vilken tid ska ni o säma???
    vi e ju å på babysim i kokkola på sundaga, 11:15.

• svirvel

muminmama! ni e ju antagligen i gruppen fyri oss ni tå! va rolit! tå lär vi alltså råkas

Vi ha holdi på me babysim san mars och vi tycker at i e riktit roligt! Lillkillen trvis ha å! ... he e nästan märklit ti si va di klarar dehä småbåne

• svirvel

...förutsatt att ni mena at ni ska säma 10:50?? ele ska ni vara tär tå?

jå - he e beknat hede me at int vila händ på mårna. vi sämar alltså 11:15, men bruk fösök vara tär rej runt halv 11... å he vill ga på sårtåna imilla

• svirvel

Muminmama - ja sir ju att grönlamppo din lyser, så ja kommenterar ännu hede kakkasi he e grömt sällan som e sker na olyckor i bassängen. Babysa tycker att sämasi e så spännand, så di har heilt enkelt int tid ti kack tå just... men san baket (ele, vafö int strax fyri, tå man rej ha byt om ) kan e säkert koma et odentlie lass :)

millami- hoppas du ska kunna sova gott trots fötterna. en endaste gång hade jag lite svällda fötter o vrister under graviditeten... så jag kan inte påstå att jag "vet hur det känns" - men jag kan tänka mej att det är rätt obehagligt och "olustigt"
    - he va väst va ja skriva på högsvensk åt de millami, hoppas du föstar äntå

• svirvel

om svälld fötre ännu - ja fick no he tipsi att he e bra ti ha stödstrumpona! ja använd til o me en par gang tå ja visst ja sku sta o ga myki på dan. ja had bara na tokide billiari sort, men ke kännsta bra och ja inbilla me at e hjälpt

• svirvel

millami - ja sir he e mang som angagera se i stödstrumpona . i stil me stinky köpt ja min på typ cm/ prisma/ halpahalli (minns int vilket) - int säkert väädens bäst, men tillräcklit bra fö ti funk fö me.

• svirvel

å så måst ja bara säg at he e skönt ti läsa at he e ader än jag som sover (oförskämt)läng på mårna å

Svar på tråden Österbottniska tråden 9