Österbottniska tråden 9
Ha,ha! Vi HADE en Audi som vi sålde,för den blev så liten åt oss.
Och gubben skulle ha en större Audi,men nu har han ändrat sej.
Jag är int riktigt förtjust i BMW...men kanske jag blir.
Ha,ha! Vi HADE en Audi som vi sålde,för den blev så liten åt oss.
Och gubben skulle ha en större Audi,men nu har han ändrat sej.
Jag är int riktigt förtjust i BMW...men kanske jag blir.
Jag hoppas det. Men tror int den blir så långlivad jär vid oss allafall.Har en kaar med konstant bilfeber.Byter bil minst 1 gång/året. Audin hadd vi i 10 månader.Kanske he var record?!
ellen h:Int har ni månne BMW?
Siter jär å flabbar åt Krattu...
Månne Karttu är på BB?
JAg har vee och slösa pengar ti Vasa idag.Passa på mesama jag föra gubben till flyget. Nu ska jag plock undan i köket,och saan lova jag bååne ti fa och sema me dom.
Grattis Martea!
Angående alkohol och bilkörning hallder jag fullständigt med Aell.Spriten är alltför viktig i dagens Finland.
Vi har tillbringat daan på Fantasea,mina tre ungar+ grannens två.
Gjiss om jag vart trött i ögona ti ha koll på allihopa. Dessutom kännd jag att en migärnattack var på kommande tå vi var tär,så tå vi kom hejm låg jag på soffo ett par tiim...He är na piss ti ha migrän.
Men bååne hadd roligt i allafall!
Japp,jär åskar he å.Ganska mysigt tycker jag. För usch,vad klibbot och svejttot he är.*pust*
GRATTIS till sonen,Karttu!
Och hoppas snart Mamma åt Issa får sitt lilla gryn.
Idag blir det städning.Och jag ska kör igång nu,för om he var lika varmt idag som igår,så måst jag hind städa så läng he är svalari.Måst ti stan en sväng oxå.
Finns det nå fler som är intresserad av att va värdinna för Me&I party? Nu har de en värdinnekampanj,så alla som anmäler sej som värdinna före 15 augusti får både värdinnegåva + 10 euro rabatt på ett valfritt plagg ur höstens kollektion.(Dock minst 6 gäster på partyt).
Hör av er till mej om nån är intressera av en visning!
Färdigt städat,och ikväll sku jag på bastukväll med tjejgänget.Men ser ut att int bli na,tå int he är na riktigt villaväder.Tråkigt.Hadd vänta hejla viko ti få fara.
Mymlan:Svejttast i ögona,he var no ett nyet uttryck för me.
Idag var he väl ti rejd upp jär hejm efter helgen.Gubben börja idag med semester och vi tänkt vi sko fara ti Puuhamaa idag,men vi kom ti att vi ska vänt på na betär väder.
Jag fick en bra start på dagen.Hadd klocko ti ring på 7.30,och for ut och spring före frukost.No kan he va skönt tär ut på morna!Och saan får man ita en douli frukost efter man duscha.
Måst ligg i hårdträning nu,hadd tänkt anmäla me ti Jakob halvmarathon(20km) ,bara nu bejnhinnona min halder.
Grattis Mamma åt issa!
Om he var na flejr båån jär i huset,kommer jag ti väli penga,var liti besviken på sista lådo jag fick.Men endå är he ju otroligt att man kan få naating gratis,så int ska man klaga.
Vi boka hotell i Tammerfors idag.Tänkt vi sko fa idag,men he finnsta int na lediga hotelrum i hejla stan.
Ska fara ti badhotell och sema och pass å på ti fara ti Ideapark på sama gang.Shopp gar ju alltjämt ti göra om he är roko väder.
Vi ska ita pyttipanna och blåbärspankisa ti efterrätt.Bäst att masa se iväg ti köket nu då....