Inlägg från: Trollens mamma |Visa alla inlägg
  • Trollens mamma

Hej!

Kommer just från Bildstöms me bååne.Tror he lyckats riktigt bra,men lillen var nog liiti svårcharma idag. Saan for vi  å köp glass!Räcka ut tungan

LCroft:Va blev he för tele,funderar om du beställt sama som jag har...har nämligen också en rååsa.Flört

• Trollens mamma

Morning!

Eller jär har vi no viri upp läng rej,så kanski godda!

Fundera vi sko fara på bazaar idag och till Rosenlunds å skåda.Di har jo barnens dag tär idag,men vädret sko jo kona vara liti bäter.

Syrran är hejm från Norge,så igår var vi dom och ita till Hotel Epoque och he var supergoo och rejäla portioner!Int så faalit dyrt heldär.

Ikväll ska jag bjud dom på tapasbuffé,så jag har byrja laga maten rej ti kvällen.

Ha en bra lördag allihop!

• Trollens mamma

Labolina:Du måst först ha bilden i galleriet,saan klicka på bilden så ha var stor,kopiera och klister in här. Prov igen!!!!

Var just å tööm loppisbordet.Fick ihop förtjäna 97 euro på ejn viko,så he ska man väl vara nöjd me.

Nu ska jag läsa gonattsaga jär.

• Trollens mamma

Skogsstjärnan:jag var no tiid varinda dag,utom på friidan och plock i ordning.Men jag håksa  att man int ska pack bordi för full,utan ta tiid tavara och fyll å på efter hand.Om he är minder på booli har folk betär överblick va som finns tär.

• Trollens mamma

Nämen ska ni gift er i somar! Nu får ni no byri vis na bilder på klänninga!

blisi:Voj ne va surt! Fy,vad jag sko va arg!Skrikandes No får man jo alltjämt räken me att man får ut minder pengar än man har såld för,men 31 euro!!!

Jag har virir och shopp upp penga som jag fick från loppis igår...så läng holsta ti i bössn.
    Och så har jag ringd igen till efterlysningen.

• Trollens mamma

Voj hoho!Vilka undibyxona...eldär kanski he kallas för bandi.

Jag har städa och handla mat idag.Sko måst böri planeteer oxå,men tror he får vara morgondagens projekt.Har just hävd i me en lådo jordgubbar från torget!*Smask*Räcka ut tungan

Ikväll ska jag hjälp gubben ti få upp fårgallret,så kanske vi sko kona fa ett fååre imoro.

• Trollens mamma

GRATTIS snacket82!!!! Vad roligt! Ska du böri me eget?

Ja,int vejt jag om man ska måst ga ut tibax,fast he finns mychi ti göra jär in.....

Svar på tråden Österbottniska tråden 9