Inlägg från: Rataxes |Visa alla inlägg
  • Rataxes

ni som är så antimuslimer!!

Halal -

"Menar du att ANDRA muslimer med ord eller handling rent fysiskt ger sig på andra?"
    Ja, i ord. Det har jag fått bekräftat. Mina bekanta tycker INTE det är ok att andra talar om för dem vad de ska göra i den frågan. Hade det hänt en eller några få gånger hade det kanske accepterats.
    Det var inte därför de flyttade till Sverige.

Noterar att du uppenbarligen tycker annorlunda. Tänker inte älta det vidare.

• Rataxes

Är det meningen att man skall missa vissa delar av undervisningen på grund av föräldrarnas tro på någon högre makt?

• Rataxes

"hon är inte med på gymnastiken när det är simning i badhuset."
    "Tror inte hon missar så mkt genom att inte vra med 6 gånger om året på gymnastiken."

Så simkunnighet är inte så viktigt?

• Rataxes

Tottan -

"FÖR GUDS SKULL! Du kan lära dig simma ändå!"

Hur då? Teoretisk simundervisning är nog inte realistiskt.

Faktum är att invandrarbarn i större utsträckning har brister i simkunnighet.

• Rataxes

"Min man kan simma och har aldrig gått i simskola, oops"

Så bra! då har han kanske haft föräldrar eller vänner som lärt honom?
    Alla har inte den möjligheten.

Skall föräldrar ha rätt att förvägra sina barn (läs flickor, eftersom det främst är de som drabbas) att lära sig simma pga. en religiös tolkning?

• Rataxes

"HAHAHAHA! Dom flesta länder i Afrika som STYMPAR kvinnor är kristna"

Är det något att skratta åt? Att folk blir så djävla insnöade av religion?

"Haha min låtsaskompis är bättre än din"

• Rataxes

1893 var det

Jag hittar inte vilka länder som fortfarande inte har kvinnlig rösträtt, på FN-sidan visas ju bara de länder som inte skrivit på avtalet om diskriminering av kvinnor.

• Rataxes

Bluemountain -

Tack jag får skylla på den sena timmen ...

Bara 5 timmar kvar till hemgång nu.

• Rataxes

"Det är folk som er, som är så jädrans trångsynta som får dessa tokiga människor att agera!"

Skulle det vara vårt fel att dinghuvuden till imamer lurar dessa människor till att spränga varandra i luften?

Svar på tråden ni som är så antimuslimer!!