Inlägg från: Rataxes |Visa alla inlägg
  • Rataxes

ni som är så antimuslimer!!

Cisek -

Har du missat så många inlägg att du måste fråga en sån sak?

• Rataxes

Barnängen -
    "Islam växer i hela världen, muslimer blir fler och fler..."
    De sekulära muslimerna blir fler och fler, de som vill leva som man gör i Europa.

"Sverige underlättar för muslimer och judar genom att fler sjukhus erbjuder omskärelser..."
    Bra att det kan utföras under hygieniska förhållanden av kompetent personal istället för av häxdoktorer med slöa rakblad iallafall.

"Man följer lagen i det landet man bor, om Sverige skulle förbjuda det, så kan det utföras i något annat land."
    Just det, vissa mörkmän skickar sina flickor till andra länder för att de ska stympas. Så mycket värt var det att följa lagen i det land man bor...

• Rataxes

Cisek

"kvinnlig omskärelse är inte acceptabelt inom islam. det var et onödigt inlägg"
    Se inlägg #464
    "kvinnlig omskärelse sker i diverse områden i världen...även i "kristna" områden"
    Har aldrig påstått annat, vilken gud som än tas som ursäkt är det oacceptabelt.

• Rataxes

Aylen

"står det så så ska man genomföra det( om man är troende)"

Genomför du allt som står i din bok?

• Rataxes

Aylen
    "till skillnad från er då ni tror att alla högtider i biblen är tradition. Tillåt mig skratta. ha ha ha"

Skratta du... När du skrattat färdigt får du gärna skriva vilka högtider som nämns i bibeln som du menar.

• Rataxes

Rataxes

''Hade det inte varit enklare med kondomer? ''

Hehe - så du menar att det kondom och omskärelse är jämförbart - varför det? Menar du att män som är omskurna inte kan göra sina fruar gravida eller vad menar du?
    "Han meade nog att kondom skyddar bättre mot AIDS "

Jag trodde det var ganska uppenbart...
    ska uttrycka mig tydligare i fortsättningen.

• Rataxes

Något jag kom på när jag läste om Fatwa var att det har delats ut till exempel till Salman Rushdie, den pakistanske turistministern råkade väl också ut för en sån, för att hon uppträdde omoraliskt?
    Någon som borde ha en fatwa på sig borde väl vara Usama BinLaden och de andra ledarna i AlQaida? Få människor har väl lyckats sprida en så negativ bild av muslimer och Islam?

• Rataxes

Saudi

" Kvinnor åläggs strikt klädkod och måste bära fotsid svart dräkt (så kallad abaya) och täcka sitt hår på allmän plats. Saudiska kvinnor täcker som regel även ansiktet. Efterlevnaden av dessa regler bevakas av sedlighetspolisen. "

"Sedlighetspolisen (Commission of Virtue and Prevention of Vice) uppges vid upprepade tillfällen ha utövat våld mot personer som inte anpassat klädsel och uppförande till de strikta saudiska normerna."
    " Myndigheterna framhåller offentligt att sedlighetspolisen har en viktig roll i samhället och att den har regeringens fulla stöd."

• Rataxes

Åh nej, inte Vatikanstaten nu igen... 900 biskopar kan väl inte jämföras med 24 milj. invånare eller hur många det nu var.

Svar på tråden ni som är så antimuslimer!!