Inlägg från: Rataxes |Visa alla inlägg
  • Rataxes

ni som är så antimuslimer!!

Min motvilja till omskärelse har ingenting att göra med vilken helig bok som är på modet att kritisera för tillfället. Det är sedvänjan som sådan jag ifrågasätter. Nu råkar det vara så att det har varit väldigt ont om judar i just den tråden om omskärelse, och de som kallar sig kristna verkar ha tagit avstånd från omskärelse i de flesta fall vad jag uppfattat det som.

• Rataxes

De enda rekommendationer jag följer när det gäller ätande är de som står i kokböckerna.

• Rataxes

"Spelar ingen roll...Om du visar den..Den avfärdas förmodligen som en "kreationist" grej...hahaha vilka ord :D"

Snarare ett svårartat fall av kretinism...

"Foliehattar" finns överallt.

• Rataxes

"Halal : Föressten...va jag vet har ingen från sverige åkt ner till erat land och kraschat i nått och skrikigt GUD.."

Jodå Bush och hans allianser har ockuperat mitt land, dödar mitt folk och skapar oroligheter där, eftersom enligt honom var han sänt av Gud för att befria oss. Amerikanerna åker till mitt hemland och välsignas av präster.

Så vitt jag vet kommer G.W. Usch inte från Sverige, har du andra uppgifter är du välommen att delge oss dessa.

• Rataxes

Det finns gott om forum för olika konspirationsteorier, dra på dig foliehatten och sök dig dit.

• Rataxes

Rekommenderar det här forumet, där har denna film och många andra redan avhandlats.

www.flashback.info/showthread.php

Det finns 12779 inlägg i den tråden. Har du något nytt att komma med blir du säkert varmt mottagen av de andra foliehattarna.

• Rataxes

"Sverige är USA´s allians. Det är mycket samarbete som pågår mellan länderna. Sveriges tystnad mot det som sker i Irak tyder på att det inte har något emot det."

Då får du allt ta och bevisa dina påståenden.
    Har du helt missat den massiva kritik från olika svenska håll mot kriget i Irak? Eller ser du bara det du vill se?

• Rataxes

Yaran
    "vår bild är att Sverige och svenskarna stödjer våra handlingar i Irak".

Då är vi tillbaka på ruta ett...

Visst, anklaga mig för Bushadministrationens krig, jag bjuder på det.
    Då får du finna dig i att ta kritik för de självmordsbombare som spränger sig och oskyldiga med koranen i handen.

JAg trodde vi skulle hålla diskussionen på en lite högre nivå, jag tog tydligen fel...

• Rataxes

Det är lite svårt att respektera en religion där döds/kroppsstraff förespråkas för förseelser som knappast skulle ge dagsböter i västvärlden.

• Rataxes

Yaran -
    Vad gör du den dagen omskärelse av småkillar blir förbjudet i lag?

Svar på tråden ni som är så antimuslimer!!