ni som är så antimuslimer!!
DU får gärna ta över Vatikanstaten, jag satt länge och väl och försökte resonera med Rektum eller vad han nu kallade sig, om just vatikanen och Mecka/Medina. Orkar inte köra det en gång till.
DU får gärna ta över Vatikanstaten, jag satt länge och väl och försökte resonera med Rektum eller vad han nu kallade sig, om just vatikanen och Mecka/Medina. Orkar inte köra det en gång till.
"Får muslimer besoka vetikanstaten?"
Alla får besöka vatikanen
"De delar av Vatikanen som allmänheten får besöka är Peterskyrkan och Vatikanmuseerna. Sixtinska kapellet nås via museikomplexet."
"Vadå 24 miljoner, vad pratar du om"
Saudiarabiens befolkning, den var visst 27 milj.
Yaran, DU påstod att inga muslimer fick besöka Vatikanen, eller hur? Du hade fel, eller hur? Nu försöker du förvränga det hela till att "Vissa platser i Vatikanen får inga icke katoliker besöka" och "Vissa ställe i Vatikanen får bara påven och de närmaste ha tillgång till." Det är väl självklart, det är deras arbetsplatser för tusan! Det är 0,44 km² stort. Mindre än min arbetsplats, (och där släpps inga in överhuvudtaget).
Yaran-
Då tar vi det igen:
(Den siste)
"Ingen aning, you tell me. Får muslimer besoka vetikanstaten? Får dom arbeta dar? Jag har ingen aning så jag invantar ditt svar."
(ditt svar)
Nej det får de inte.
Hur var det nu? får de, eller får de inte besöka vatikanen.
Yaran
"Det var inte jag som tog upp Vatikanen, det var Den siste."
Läs ditt inlägg 814 en gång till.
Yaran -
"Gå till huvudfrågan jag ställde. Får muslimer vara medborgare i Vatikanen? Nej."
☻Det bor 922 personer i Vatikanstaten, alla är män, du kunde lika gärna frågat " får kvinnor bli medborgare i vatikanstaten"
Konstaterar att vatikanen diskriminerar 50% av världens befolkning.
Får de besöka hela Vatikanstaten? Nej.
☻Får du besöka hela Sverige? Nej, du kan inte drälla in på folks arbetsplatser och kóntor hur som helst.
Får muslimer och icke katoliker röra sig fritt i vissa delar av Vatikanens bibliotek? Nej.
☻Får du röra dig fritt i alla delar av din kommuns stadsbibliotek? Knappast.
Vilen slutsats drar man utav detta då?
☻Jag skriver inte det jag tänker just nu...
Svara mig gärna, Rataxes.
☻Varsågod.
"Tackar så jätte mycket. Det är mitt mål i diskussionen. Vi har nu rett ut varför ickemuslimer inte får besöka Mecka och Medina."
Ja, vi har konstaterat att alla, även muslimer och ateister får besöka de heliga platserna i vatikanen: Peterskyrkan, Sixtinska kapellet och Vatikanmuseerna.
Dessutom har vi konstaterat att ickemuslimer inte får besöka de heliga platserna Mecka och Medina.
"Det jag däremot kan bli irriterad på är att många glömmer att även kristna och judar utför omskärelse på pojkar varför måste det alltid kritiseras inom Islam bara...Skärp er alal har rätt till sina åsikter men kritisera det som ska kritiseras hoppa inte på specifika religioner."
Det är inte islam som kritiseras, det som ifrågasätts är att göra det på små barn.
Vill man som vuxen göra det är det fritt fram, givetvis skall det då betalas ur egen plånbok, som alla kosmetiska ingrepp.
Cisek
"ett annat faktum som är intressant är att judar och kristna haft det mycket bättre i muslimska länder än muslimer i kristna länder."
Nu lever vi väl inte i det förgångna, eller hur?
Om vi ska jämföra efter dagens förhållanden så håller nog de flesta med om att muslimer i västvärlden lever ett friare liv än i de flesta muslimska länder?