• snowflake76

KAN MAN?

Kan man ge bort ägg?
    Hur går det till ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 05:22:07:
    Det kanske är bara som jag inbillar mig men efter som jag aldrig har haft missfall så har jag fått den knäppa iden att mina ägg siter fast med järngrep.
    Fast det är nog kanske inbildning

• Svar på tråden KAN MAN?
  • Mirva

Nillalalala: Jag tror att man sjalv ska ha fatt barn for att fa donera agg.

• Nillalalala

Mirva: Va synd, då är det uteslutet för min del då. Kanske när jag blir äldre att det kan gå bättre då.

• miss maple

Att ha fött egna barn är absolut inget krav.

• Mirva

Nillalalala: Enligt vad jag har hort och last sa vill de att kvinnan redan ska ha fatt barn for att se att det fungerat bra med hennes agg tidigare och att nar hon val donerat agg senare kommer pa andra tankar och anda vill ha barn och sedan mar daligt av att det redan finns barn som kan vara hennes. Men det ar vad jag har hort och last. Men hor dig for anda, sa att du far ordentliga fakta!

• Nillalalala

Jag surfade in på karolinska och anmälde mitt intresse, så får vi se om de hör av sig.

Jag hoppas verkligen kunna hjälpa något par som inte själva kan få barn, och det stod att kön är lång och att donatorer behövs.

• miss maple

Hoppas att du får donera.
    Det är guld värt.
    Du kan väl skriva här om hur det går?

• emma brolin

Vet inte om det är sagt redan men man måste som donator vara säker på att man själv inte vill ha fler barn

• Nillalalala

miss maple: Ja, absolut, jag skriver direkt när de hör av sig Även om det nog kommer dröja en stund innan det är klart att jag får donera.

• miss maple

Nillalalala: Va bra!
    Nej det är ju inte gjort i ett nafs.

emma brolin:
    Är det nya rön?
    Eller har jag missat det bara?

Svar på tråden KAN MAN?