• emma brolin

KAN MAN?

Vet inte om det är sagt redan men man måste som donator vara säker på att man själv inte vill ha fler barn

• emma brolin
    miss maple skrev 2007-04-16 18:22:29 följande:
    Nillalalala: Va bra!Nej det är ju inte gjort i ett nafs.emma brolin:Är det nya rön?Eller har jag missat det bara?
    var själv intresserad av detta så jag googlade. då stod det på sidan som jag hittade!
  • emma brolin

Donatorn

En kvinna som vill donera ägg måste vara frisk, utan några ärftliga sjukdomar och helst vara under 35 år. Det går att fråga någon du känner som till exempel din syster eller kompis.

Donatorn får bara donera så att maximalt sex barn blir till. Äggen får användas till fler än en kvinna. Det är en fördel om donatorn lever i en parrelation och redan har fått de barn hon önskar. Det är också viktigt att hon diskuterar igenom detta med sin partner så att båda är överens.

Läste lite slarvigt. Står att det är en födel inget krav. Sorry!

• emma brolin
    snowflake76 skrev 2007-04-18 22:17:01 följande:
    emma brolin: måste fråga, min mormor var/är den enda som har haft parkinson. hon fick det när blixten slog ner i henne. så kan det bara var blixten som gjorde det ? har hört om folk som har får epelepsi efter dom har blivit slagna av blixten. är det sant eller måsta man ha bärt sjukdomen för att det ska bli så?
    vad menar du?
Svar på tråden KAN MAN?