• snowflake76

KAN MAN?

Kan man ge bort ägg?
    Hur går det till ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-10 05:22:07:
    Det kanske är bara som jag inbillar mig men efter som jag aldrig har haft missfall så har jag fått den knäppa iden att mina ägg siter fast med järngrep.
    Fast det är nog kanske inbildning

• Svar på tråden KAN MAN?
  • snowflake76

oj det var som katten. men vem bet det då? inte den som ska ha äggen hoppas jag

• Bzanna

Att jag kollar och även skriver lite här, beror på att tanken om att bli äggdonator slagit även mig... (Om ni skulle undra varför jag kollar och även skriver lite här, alltså...?)

Hursomhelst; enligt http://www.karolinska.se/templates/Page____43096.aspx?epslanguage=SV så betalar mottagarparet 2 000 kr i samband med behandlingsstart, för donators utlägg.

♥ Anna, mamma till lilla ängeln *Youlina* 050403 & liten (Mio?) i magen, BF 070508 ♥
  • snowflake76

fy vaför kan det inte vara gratis?

• Bzanna

Fertilitetsbehandlingar i allmänhet är fruktansvärt dyra, ja.

♥ Anna, mamma till lilla ängeln *Youlina* 050403 & liten (Mio?) i magen, BF 070508 ♥
  • Maura

åh, vad go och generös du är Snowflake. Tänk att det finns så underbara människor

• snowflake76

Maura: tack för dom finna orden =0)) jag tycker det är självklart att man ska hjälpa sina medsysstrara om man kan,men jag tycker det är så sjukt att dom som ej kanbli på vanligt sätt måste betala för att bli mamma . det ska vara gratis så det så

• snowflake76

jag har skickat ett mail till kleniken i numeå att jag vill donera ägg så nu vänta jag bara på att dom ska höra av sig =0))
    finns det nåt jag behöver tänka på?

• snowflake76

kom på en sak. håller man kontakten med dom som man donerar äggen till eller hur går det till?

• Fiaflopp
    Bzanna skrev 2007-04-10 15:27:32 följande:
    Att jag kollar och även skriver lite här, beror på att tanken om att bli äggdonator slagit även mig... (Om ni skulle undra varför jag kollar och även skriver lite här, alltså...?)Hursomhelst; enligt www.karolinska.se/templates/Page____43096.asp... så betalar mottagarparet 2 000 kr i samband med behandlingsstart, för donators utlägg. ♥ Anna, mamma till lilla ängeln *Youlina* 050403 & liten (Mio?) i magen, BF 070508 ♥
    Nej nej det gör landstinget
Svar på tråden KAN MAN?