V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
Fru U.. Aj.. konstigt att det kan uppstå! Låter riktigt otrevligt. Abcess.. är det samma? Eller nått annat? *lite trög*
Fru U.. Aj.. konstigt att det kan uppstå! Låter riktigt otrevligt. Abcess.. är det samma? Eller nått annat? *lite trög*
Ahaa.. då kanske det är en sån jag brukar få.. i ljumskarna.. det gör sk*t ont! till slut blir de stora som plommon nästan och lila... till slut spricker det och det är ungefär det bästa som finns.. när de spricker alltså. Efteråt känns det som en kanelbulle under huden.. :P som att det är gångar som går som en bulle (snurrad) där varet och blodet varit..
Fast det kanske inte är samma..
Tänk vad du lär mig, mina stora frågor som jag funderat på lääänge! ;-D
Fru U: det vart ju JÄTTE fint! Jag tycker den 'är fin som den 'är nu med ljusa knappar..
Hjälp, som ni pratar om era vikter så lär ni ju vääägra åka på en ev kryssning med mig iaf.. Båten kan ju sjunka... Jag som kände mig nöjd och smal i somras när jag vägde 85 kg.. nu har ju kortisonet gjort sitt och jag är fet igen 'Suck!!! Inte kan jag motionera nämnvärt heller med mina leder..
Läste om migrän.. jag har haft det tre ggr sen i höstas.. det har jag aldrig haft tidigare.. kanske är med sjukdomen att göra då... suck igen.
Nu ska jag kolla på CSI... :D
Lällas: jag vet, läkarna pratar nästan bebis-språk och sen kommer man med fakta och egna ideer och de blir helt paffa att man vet vilka olika medeciner som finns osv... man är väll inte född i går lixom :P
mumlin: jo det är både konstigt och inte så konstigt att man känner som man gör.. Klart det påverkar en att man ser ut som en fotboll i nyllet.. jag ser ut som en gammal bullmamma i ansiktet.. :P uscha.. inte ens smink hjälper.. Tur jag är gift.. annars hade det varit kört.. jag had bott ensam ute i skogen med 20 katter och några hundar.. Tur det finns folk här iaf som förstår..
mallan: jo jag kan tro att det är lika jobbigt det.. om inte svårare.. det finns ju en hel del tips på hur man går ner i vikt, men inte så mycket för att gå upp.
Ska kika in i ditt galleri
Nalla: hehe.. Valparna mår braa!! Fast mamman är lite trött på dem redan.. haha.. hon vill hellre sitta i köket och tigga mat :P och de skriker och vill ha mjölk så vi får tjata in henne! Nyss försökte en valp hitta en tutte i mitt hår.. Dom är ju galna! Men jag äääälskar dem!!
Jag vill jobba.. Det är såå trist att gå hemma.. kollade runt på AMS i går.. men det är ju kört.. finns ju inget jag klarar.. Snyft.. ska man behöva ha det så? Grrr.. suck.
Så jag förstår dig Fru U... :P Ingen annan gör ju de.. :P
Fru U: det kanske det finns.. men jag är såå trött på att vara hemma.. jag skulle kunna praktiser eller nått.. men det finns ju ingen som kan hjälpa mig med det.. får väll vänta tills skolan börjar i höst.. men det är långt dit..