Inlägg från: Billy och Jag |Visa alla inlägg
  • Billy och Jag

V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7

Nu är dom tre.. tror en är på väg..

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
  • Billy och Jag

Nalla: Tusen tack! Dom mår bra och har redan börjar suga tutte och bajsa..

• Billy och Jag

nu är dom 4..

• Billy och Jag

pju.. nu har vi lyckats sova lite.   4 små vappisar verkar det bli.. om ingen kommer sent.. Jag lägger ut bilder sen när dom är lite mer foto-vänliga! nu ser de bara ut som svarta små korvar..

• Billy och Jag
     Här får ni en liten inblick.. Dom är redan sååååååå söta!! Mina bebisar.
  • Billy och Jag

grådis: jag vet, det är skönt att vi får det så pass förmånligt ändå.. Men å andra sidan känns det väääldigt kasst att betala nästan 3000 spänn per år för nått som inte är ett dugg kul!!! Det hade man ju kunnat gjort nått mycket roligare för Som studerande får får man nästan tveka att gå till läkaren eller om man har råd att hämta medecin.. eller ännu värre, ligga på sjukhus.. DE känns förjävligt.

• Billy och Jag

jag blir knäpp.. Vad är en hematom!?!? Det är ett ord som förföljer mig och jag vet inte vad det betyder :P

Var till läkaren under min "debut" med en böld bredvid skithålet och då sa han "Hmm, en anal hematom".. Men jag har hört hematom i andra sammanhang utan anal.

• Billy och Jag

Fru U: åh, tack! Äntligen.. jag är kass på att leta info på nätet.

• Billy och Jag

Nio: jag har anemi.. men blir inte behandlad för de :P jag går runt och tok fryser och är svinblek och är jätte trött jämt.. Triiiiiiiiist.

• Billy och Jag

Fru U : *ryser* vad hemskt!! Jag delar din (vad jag gissar du har) ilska mot sjukvården... Man trodde man kunde lita på dem.. Tills man blir sjuk.. Så märker man att det är inte så...

Vad menas med fistel?? Ha hört om fiselgångar osv.. Men vet inte riktigt vad det är..

Svar på tråden V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7