V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
Jag har lärt mig göra gubbar.. he eh he... =-D
Jag har lärt mig göra gubbar.. he eh he... =-D
Nej, trodde jag kunde.. ha hah a.. :-P
:-8
Okej, jag är kass på det här med gubbarna,.,. ska öva mer..
Dalkulla: LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer att tänka på er hela tiden nu.. Jag håller tummar och tår hårt för att allt ska gå bra. Känns riktigt spännande. Lycka till vännen! Hoppas vi hör av dig snart igen, så att vi får veta ALLT.. Kramar i massor.
Dalkulla: Vi tänker på dig och längtar tills du kommer tillbaka så vi får höra allt. Vi saknar dig och hoppas att allt går bra..
Hej godingar.
Här var det blandat humör på magarna vad jag förstår.
Nalla: Vad himla trist med magsjuka. Jag har (peppar peppar) inte varit magsjuk sedan stomin men hade ju tarmvred (hemska minne) då jag hade ett enormt flöde och tillslut bara hade galla i omloppet. Då fick jag bara äta flytande föda i över en vecka och fick dropp. Så drick mycket Resorb, typ minst 3 om dagen. Och ät typ nyponsoppa och liknande. Åh, tycker stackars dig. Kram till dig och krya på er.
Fru U: Vad bra att du äntligen fått tid. Och du ska definivt be dem om en analys av ev allergi. Jag fick ta tester hos Scandlab där det framkom vad jag var känslig mot. Fast idag kan jag äta vad jag vill med Stomin.. Jippi.. Men lycka till iallafall.
Prommis: Trist att du mår sämre. Och det gör ju inte saken bättre när man har Tant Röd på besök. Krya på dig du med.
Tessi: Kul att se dig här igen. Vi saknar dig allt när du har annat för dig men det är väl ett gott tecken när du inte är här, för då mår man oftast så bra och har fullt upp med annat. Jag själv är Familje Liv beroende..
Kram på er alla..
Håller med Prommis och er andra... Tänk om VI kommit på en ny information om detta? he he.. För det står ingenstans.
Jag håller på att kolla på Greys Anatomy och det är så spännande så jag vet inte hur jag ska kunna sluta kolla och gå och lägga mig, ska ju upp och jobba imorgon fast jag har 7 avsnitt kvar att kolla på.. tunga beslut.. he he..
Här är det iallafall bra med mig. Smet iväg till affären och köpte choklad och godis, för jag har nog också tant röd på besök inom kort. Får sånt enormt choklad sug då så jag kan inte stå emot alla godsaker. Skönt att det är Fredag imorgon. Ska ta det lugnt i helgen, det har ju varit mycket fester på slutet och nu ser jag fram emot en lugn och skön helg med min sambo.
Ska väl kanske ut och jaga baddräkter nåt tag framöver, vill ju inte visa Stomin så då får jag väl kika på baddräkt. Jag och Jonas åker ju till Barcelona i början av juni.
Iallafall, kram på er allihopa och en extra tanke till Dalkulla och håller tummarna för att bebisen kommit nu. Over and out/Anna
Titta vad jag hittat!