Opps.. han inte skriva klart. Himla bärbara dator som lever sitt eget liv ibland..
Jag har nyss varit och tränat och käkat lite sushi. Kan ni förstå vad underbart att kunna äta allt igen och må så himla bra. Trodde de som hade opererat sig tidigare överdrev när dom sa att livet blev så mycket bättre efter operation. Men vet ni? Det är helt fantastiskt, Har inte haft ont i magen alls efter det, och kan äta allt och har börjat träna och kan dricka vin när jag vill.. Och njuta av glass och godis.. Ha ha.. låter som jag gör reklam för att operera sig men det jag menar är att livet är underbart igen. Jippi...
Lindis: Hoppas att du får möjlighet att få sova lite extra nu.
Disa: Håller med dig om det där med privatvård så man slapp alla köer men jag med går till en doktor som är URKASS på att ringa upp, han ringer inte ens på inbokade telefontider.. Grrr.. Ska hålla tummarna för att du får en tid så snart som möjligt. Håll oss uppdaterad. Har inte haft klåda själv men lider med dig. Lycka till.
Nalla: Hur länge har du haft hosta? Ska du prova kortison behandlingen? Jag hoppas jag slipper kortison igen och antibiotika också för den delen.. Är iallafall redan bättre i hälarna sen jag fick salvan. Tack och lov. Du är så himla bra som pluggar och kämpar på och jag hoppas nästa prov går bra också. Ska du jobba sen eller kan du vara ledig i sommar?
Mallansprallan: Kul att se dig här igen, saknar dig när du är borta för länge.. he he..
Zafon: Har du hosta också? Jag hade inte hosta men däremot hade jag nåt fel på stämbanden efter operation.. konstigt.. men jag tappade rösten ibland trots att jag inte var förlkyld.. men nu är det bra igen. Angående att föda barn när man är opererad, så sa min doktor att det är rekomenderat att göra kejsarsnitt så jag har ställt in mig på att få snitta. Det gör inget, jag längtar så efter en liten bebis så det spelar mig ingen roll hur jag föder. Räknar månaderna tills jag får operera mig bara så att vi kan sätta igång verkstan efter det..
Rebekka: Hoppas att magen sköter sig nu och framöver. Det är så jobbigt med kortison. Har doktorn pratat om någon annan medicin skulle bli aktuell??
Dalkulla: Gu så spännande, snart kommer bebisen. Jag är så glad att du äntligen fick som du ville med snittet. Jag hoppas så innerligt att magen ordnar till sig nu snart för dig. Jag trivs på jobbet och försöker hålla mig till att bara jobba mina timmar. Min chef vill att jag ska bli hennes högerhand, en mellanchef, men vi ska ha ett sånt möte på Fredag, sen sista lönesamtalet nästa vecka. Får se vad som händer. Jag tänker främst på mig själv och att jag ska må bra, jobbet är inte det viktigaste så det ska man komma ihåg. Ett jobb är bara ett jobb, även om man trivs. Ska passa mig för att hamna i stressfällan igen.
Kram på er allihopa och må så gott det bara går.. /Anna
Nu ska jag kolla på desperate housewives.. jippi.. älskar tjejserier och tjejfilmer.