V.V.S.-tråden - Våga Vägra Skov! För dem med Ulcerös Colit, Crohns Tråd nummer 7
Hej igen.. Kan inte slita mig från er.
JajjaB: Vilken jobbig situation. Vad hemskt att bli diskriminerad. Får dom göra så? Vi hade kunnat vara arbetskamrater.. Vi har också omorganisation men jag har varit längst ansälld så jag sitter ganska säkert men mina kollegor kanske får gå. Snyft. Finns här iallafall när du orkar och vill prata om det. Stor kram till dig vännen.
Nio: Vad skönt ändå att du blev sjukskriven så du slipper jobba när du är så trött. Att din doktor inte ens kollade din kropp innan han säger att du har depression. ??? Men bra inställning där, att hellre prata med psykolog om det är så, än att börja proppa i sig massa piller. Gå hellre till botten med det, om det är det. Kram och lycka till.
Lone Star State: I februari?? ha ha.. han måste ha skämtat.. men bra att du fick en tidigare tid iallafall.
Mallan: Så har jag alltid kännt också tidigare, att min kirurg varit mycket bätte än min medicin doktor. Och det är sant, min tidigare doktor, ville bara proppa i mig en massa medicin men inte ett dugg intresserad av min bild av sjukdomen och hur jag mådde. Men nu har jag vunnit högsta vinsten med min nya doktor. Han är super.
Disa: Berätta om homeopaten sen, är nyfiken på vad du tycker. Jag vill också såå gärna sätta igång verkstan till hösten. Först ska jag få fason på ändtarmen och opereras, sen ska här sättas igång med bebis verkstad.
Nalla: Astma, men fy! Dinns bra medicin för det eller är det kortison som gäller? Jag hoppas också på IRA men just nu ser det mörkt ut.. Attans! Men som sagt, nu ska vi kämpa på. Kram vännen. Det känns på nåt sätt skönt att ha dig i exakt samma sits. Tänker på dig!
Mumlin: Håller jämt en tumme för dig och hoppas det kommer en bra lever till dig snart.
Malvas mam; Tack för värmande ord i min GB.