Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?
Neeeeeej Bliglin!! Så skulle det ju inte bli Usch vad tråkigt, dj-a kärring!! Jag fick också min mens för tidigt- cykeln var visserligen lika lång som innan men lutealfasen kortare. Jag småblödde först och sedan satte årets värsta flod in och mensen varade lika länge som vanligt, dvs 5 dagar. Är mensen helt här nu eller kan det bara vara lite förblödning som man kan ha även om man är gravid? Med tanke på att du hade fler ägg så kanske lite slemhinna måste ut även om det kanske finns en graviditet också? *Försöker hålla hoppet uppe* Massor med kramar!!
Jag är inte alls pigg på clomiden den här omgången. Det känns inget kul att smälla i sig hormoner om det ändå inte är till någon nytta. Inte blir jag kollad heller och vet om allt är normalt... Känns ju inget vidare att man ska knapra på tills man kanske måste åka in akut för jätte cysta eller annat tråkigt Maken och jag har bestämt att köra denna kur och en till om det inte skulle ta sig och sedan blir det ett uppehåll över sommaren. Kanske tar kör vi ett par kurer till hösten men sen får det vara nog.
Jenny, säg till när du testat igen För er båda, se till att göra gravtest innan ni börjar med clomiden bara för att vara helt säkra på att ni inte äter det i samband med ev. graviditet.
Nu måste jag få i mig något ätbart så jag kan ta huvudvärkstabletter. Kram på er!!