• Resande

Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?

Bliglin- lycka till imorgon!! Ska tänka på er och hoppas på det bästa. Det vore ju fantastiskt om vi kunde plussa ett par veckor efter varandra Kram!! Jag håller tummarna för att det ska finnas nog med bra spermier som möter dina ägg

Nu måste det vara vår tur...
  • Resande

Bligling- vad skönt att det gick bra! Jobbigt bara att det skulle göra så ont för dig. På mig nöp det till och sen gjorde det rätt ont vid själva insprutandet men annars var det ingen fara, hoppas du slipper fler gånger Kul att läkaren påpekade att du hade så unga äggstockar, sånt är ju alltid lite oroligt, speciellt när man äter clomid och kanske slösar fler ägg på en gång! Underbara påsknyheter för dig idag då Nu är det bara att fortsätta tänka positivt och hoppas på det bästa.

Hur är det med dig Jenny? Någon äl än? Jag har inte alltid speciellt mycket flytningar som kommer ut men märker av dem genom att det är smidigare att ha sex Det brukar börja ett par dagar innan äl och sedan torkar det ut igen efter äl skett Generad Hoppas vi alla plussar de närmaste veckorna

Jag har inte direkt några känningar eftersom allt lika gärna kan vara vanliga hormonrelaterade reaktioner. Igår hade jag rätt hårda bröst men idag är de mer svullna, bröstvårtorna står ut rätt mycket men inget av det ser jag som grav.tecken tyvärr.

Glad påsk tjejer!!

• Resande

Vilken energi du fått Jag är helt slut men lyckades ändå dammsuga och diska.. Vill också lägga mig men ska istället åka och hämta maken från jobbet. Söta drömmar! Kram!!

• Resande

Hoppas du får temp. höjning snart så att ägget släpper Jenny. Grubbla inte för mycket över flytningarna, de kan se ut hur som helst och behöver inte ens märkas av (de finns där de gör mest nytta). Jag har allt ifrån jätte rikliga till icke-existerande och cykeln är precis lika lång varje gång så man kan inte lita på det där...

Här har det varit jätte skönt i helgen, vi har rensat hemma, gjort oss av med massa onödigt, möblerat om lite, städat och satt upp bilder Det har blivit mycket mysigare hemma nu. Vi hann även med att fika vid vattnet och grilla lite Hoppas du också har en bra helg!

• Resande

Jag har inga känningar alls och tror inte det tagit sig den här gången heller Känner mig rätt nere men det är väl ingen idé att ge upp innan kärringen verkligen är här. Jag har också haft fruktansvärt ont i brösten och vårtorna sedan kring äl. För någon dag sedan blev det mindre ömt men det gör fortfarande ont då och då. Nu har jag även börjat få mensvärk (väldigt svagt då och då) så jag sitter bara och inväntar de obligatoriska spottingarna Jag har även haft konstiga flytningar den här gången så allt lär bero på clomiden...

Hoppas Jenny du får äl nu då

• Resande

Bliglin, tack för tumhållning och uppmuntrande ord. Tyvärr är allt det jag nämnt sådant som jag får i vanliga fall också så det känns inte så himla hoppfullt Men det är väl bara att vänta och se, till helgen lär jag veta...

Vad bra att du inte har för mycket biverkningar av clomiden. Jag märker inte heller av speciellt mycket förutom att jag är kokhet, har svårt att sova eftersom jag känner mig febrig. Det kan även bero på att jag fått en svullen cysta på halsen vilket normalt betyder en infektion i kroppen. Hoppas man inte behöver få värre biverkningar nästa omgång

• Resande

Jag kan ha temp. växlingar och svettas innan mens i vanliga fall men den här gången har jag haft extra mycket och det redan från clomidknaprandet Nåja, vad står man inte ut med för att få en liten krabat

Jag tror att bim är typ fredag, men det är lite svårt att säga eftersom clomiden kanske gör att cykeln bli något senare? Vanligtvis har jag 13-15 dagars lutealfas tror jag När har du bim?

• Resande

När jag började få äl värk så kikade jag med en spegel eftersom jag inte ville pilla för mycket Generad och då kunde jag se äggviteliknande "klump" direkt efter toa besök och förstod att äl var på gång. Fick sedan stegring nästa morgon. Efter har jag bara märkt att det liksom kommer droppar då och då som är gråvita men detta antar jag beror på clomiden eftersom jag annars är helt torr fram till spottingarna börjar innan bim. Sorry om det blev lite äckligt

Svar på tråden Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?