Någon annan m normal äl som ska börja med pergo/clomid?
Välkommen Sniik- klart du får hänga med oss Roligt med lite fler kämpare (fast inte kul att vi behöver vara så många förståss).
Jag ska påbörja min tredje pergokur- om jag nu väljer att göra det- och jag har kört dubbeldos. Är också orolig eftersom de inte kollar mig och förra månaden kändes det som en cysta sprack. Kan ha varit en extremt öm äl också men det vet jag ju inte eftersom jag inte är kollad... Har börjat få mer ont på höger sida där jag haft problem innan så jag vet inte om jag ska våga mig på en tredje kur. Kanske skulle köra med enkeldos då?
jag har ingen aning om hur snabbt man får tiden till privatkliniker, men det tar nog någon vecka innan man får reda på när man får tid. Det är ju bra att ni är igång i alla fall! Jag önskar jag också kunde få remiss till fertilitetsklinik eftersom gyn inte verkar vara så kunnig. Är ni båda kollade och vad kom de i så fall fram till?
Jag kniper tummar och tår för B och hoppas på ett plus för henne! De har försökt så fruktansvärt länge så nu tycker jag det är dags för ett plus Kram!