• Anonym (kåt tjej)

Saker att onanera med

Jag vill ha tips på saker man kan onanera med!
    Alltså..INTE dildos (det har jag redan flera) utan annat. Vadsomhelst..

• Svar på tråden Saker att onanera med
  • Anonym (:))

använd en kökspensel som du doppar i glidmedel! ojojoj

• Anonym

Kille här.. kan med köra med eltandborste.. lägger den på uppe på strängen lägger täcket som stöd o låter det vibrera bara o fantisera Glad vibrerar fram en jätte orgasm till slut Skäms oj, vart kåt nu, kanske pröva igen..

• Anonym

Jag brukar ta på mig en blöja och gnida på den. Skönt med det tjocka och plasten...

• eistijako

(Mike22) Jag hade aldrig tackat  nej om någon kom med ett sånt erbjudande!Oskyldig

Levande sexleksak, bli slickad i timmar
  • Meddelande borttaget
  • hännrick

Eltandborsten verkar vara en klassiker i onanisammanhang.
    Tandtroll i fittan, någon? :D

I wish you blue birds in the spring, to give your heart a song to sing
  • Anonym (Blötdjur)
    Anonym (?????) skrev 2007-03-31 23:05:23 följande:

Lite OT men någon som har tips hur man kan få en fontänorgasm? Har aldrig fått det Är det skönare eller?

Fontänorgasm har bara mitt ex lyckats ge mig. Vi hade varit tillsammans två månader och hade ett mycket hett och aktivt sexliv. En vanlig kväll körde vi som vanligt och jag njöt i fulla drag när jag helt plötsligt fylldes av en varm intensiv känsla av njutning och helt plötsligt bara sprutade det ur mig över hela hans arm. Vet inte vem av oss som blev mest förvånad, ;)

Efter det var det bokstavligt talat som att han hade öppnat en kran och jag fick extremt lätt fontänorgasm, det räckte med att han stimulerade mig tio sekunder så bara forsade det ur mig och rekordet är FEMTON orgasmer på en kväll. Helt sjukt, aldrig varit med om något liknande. Nackdelen var att sängen blev ju sjöblöt.

Han använde alltid fingrarna när det hände och han lärde sig effektivt exakt hur han skulle göra.

Fy fan nu är jag kåt och saknar exet som fan. Jag har aldrig lyckats ge mig själv fontän och ingen annan partner har heller lyckats. Det var bara HAN! Han hade själv aldrig lyckats ge nån tjej fontän innan heller, så NÅT mellan OSS klickade helt enkelt,
  • Anonym (Päron)

Hoppat in i den här sköna tråden även om den är gammal. Ett hett tips är päron. Fantastiskt skönt med smala änden först sen ju kåtare man blir kan man trycka in mer och mer av det breda. Gjorde det en gång i bilen på parkeringe efter handlingen kunde inte vänta när jag hittat ett så perfekt skönt päron.

• Meddelande borttaget
  • Peter38

En manuell, vanlig visp kan jag också rekommender! gärna i kombination med klitorisstimulans. Tryck in och snurra försiktigt så är det otroligt! 

Lite stolt själv då det var min idé att testa

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Häxan)
    Tukt skrev 2024-07-28 00:05:52 följande:

Sandpapper.

Det låter som det river rejält 
  • Endast

Finns inget mer förförande och upphetsande som en tjej/kvinna som onanerar. Väldigt vacker njutning?.

• Meddelande borttaget
  • simpleMan
    Anonym (:)) skrev 2012-09-02 11:21:39 följande:

använd en kökspensel som du doppar i glidmedel! ojojoj

Temu har en kökspensel i silikon med oljebehållare man kan fylla med glidmedel/olja direkt
  • Ulla B

Gurka är bäst tycker jag. Bananen går bara sönder. Lätt att hålla i gurkan då jag är lite äldre och inte så vig. 

• Anonym (Killeä)
    Ulla B skrev 2024-09-30 15:12:24 följande:

Gurka är bäst tycker jag. Bananen går bara sönder. Lätt att hålla i gurkan då jag är lite äldre och inte så vig. 

Tycker det är väldigt sexigt.
  • Gaskarl
    Anonym (Blötdjur) skrev 2016-05-18 05:14:45 följande:
    Fontänorgasm har bara mitt ex lyckats ge mig. Vi hade varit tillsammans två månader och hade ett mycket hett och aktivt sexliv. En vanlig kväll körde vi som vanligt och jag njöt i fulla drag när jag helt plötsligt fylldes av en varm intensiv känsla av njutning och helt plötsligt bara sprutade det ur mig över hela hans arm. Vet inte vem av oss som blev mest förvånad, ;)

Efter det var det bokstavligt talat som att han hade öppnat en kran och jag fick extremt lätt fontänorgasm, det räckte med att han stimulerade mig tio sekunder så bara forsade det ur mig och rekordet är FEMTON orgasmer på en kväll. Helt sjukt, aldrig varit med om något liknande. Nackdelen var att sängen blev ju sjöblöt.

Han använde alltid fingrarna när det hände och han lärde sig effektivt exakt hur han skulle göra.

Fy fan nu är jag kåt och saknar exet som fan. Jag har aldrig lyckats ge mig själv fontän och ingen annan partner har heller lyckats. Det var bara HAN! Han hade själv aldrig lyckats ge nån tjej fontän innan heller, så NÅT mellan OSS klickade helt enkelt,
    Låter fantastiskt. Var tillsammans med en fontänkvinna  en period, det var lika fantastiskt att uppleva för mig, jag både tog i ansiktet och svalde hennes sprut. Hoppas att du snartfår uppleva det igen.
Svar på tråden Saker att onanera med