Saker att onanera med
Jag vill ha tips på saker man kan onanera med!
Alltså..INTE dildos (det har jag redan flera) utan annat. Vadsomhelst..
Jag vill ha tips på saker man kan onanera med!
Alltså..INTE dildos (det har jag redan flera) utan annat. Vadsomhelst..
använd en kökspensel som du doppar i glidmedel! ojojoj
Kille här.. kan med köra med eltandborste.. lägger den på uppe på strängen lägger täcket som stöd o låter det vibrera bara o fantisera vibrerar fram en jätte orgasm till slut oj, vart kåt nu, kanske pröva igen..
Jag brukar ta på mig en blöja och gnida på den. Skönt med det tjocka och plasten...
(Mike22) Jag hade aldrig tackat nej om någon kom med ett sånt erbjudande!
Var fet bra skämt
Eltandborsten verkar vara en klassiker i onanisammanhang.
Tandtroll i fittan, någon? :D
Lite OT men någon som har tips hur man kan få en fontänorgasm? Har aldrig fått det Är det skönare eller?
Hoppat in i den här sköna tråden även om den är gammal. Ett hett tips är päron. Fantastiskt skönt med smala änden först sen ju kåtare man blir kan man trycka in mer och mer av det breda. Gjorde det en gång i bilen på parkeringe efter handlingen kunde inte vänta när jag hittat ett så perfekt skönt päron.
En manuell, vanlig visp kan jag också rekommender! gärna i kombination med klitorisstimulans. Tryck in och snurra försiktigt så är det otroligt!
Lite stolt själv då det var min idé att testa
Sandpapper.
Sandpapper.
Finns inget mer förförande och upphetsande som en tjej/kvinna som onanerar. Väldigt vacker njutning?.
använd en kökspensel som du doppar i glidmedel! ojojoj
Gurka är bäst tycker jag. Bananen går bara sönder. Lätt att hålla i gurkan då jag är lite äldre och inte så vig.
Gurka är bäst tycker jag. Bananen går bara sönder. Lätt att hålla i gurkan då jag är lite äldre och inte så vig.