• Anonym (kåt tjej)

Saker att onanera med

Jag vill ha tips på saker man kan onanera med!
    Alltså..INTE dildos (det har jag redan flera) utan annat. Vadsomhelst..

• Svar på tråden Saker att onanera med
  • Anonym (1 gång)

Anonyminlägg 150- jag fick det en gång genom att hålla emot på ngt konstigt sätt när jag höll på att komma..svårt att beskriva =)

• Anonym

har testat lite olika grejer men måste ändå säga att en "rabbit" är det bästa!!! det tar mig inte ens 5 min... mmmmmmmmm gott

• Mike22

Alla dessa tjejer som skriver om hur de onanerar.. jag blir kåt av att läsa det. (är kille och 22 år)

Det får mig att fundera.. jag skulle göra vad som helst för att få tillferdsställa en tjej på valfritt sätt, jag skulle t.ex. kunna slicka någon i flera timmar non-stop, typ hur länge som helst, det skulle vara till fördel både för mig och tjejen, men ändå så är det så svårt att hitta en tjej som skulle gå med på nåt sånt. Det är konstigt när man tänker efter. 
    Jag pratar förstås om ett helt kravlöst "förhållande" där man skulle vara som en levande sexleksak. 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • FlaskBacken
    Anonym skrev 2007-03-31 22:52:54 följande:
    Provade just eltandborsten... oj det var längesedan jag fick en sådan orgasm. Tack för tipset, detta ska jag göra om många gånger. Att rekomendera med andra ord...

Din egen eller??
    min sambo skulle gärna få låna min.. Flört (Älskar smaken och doften av mus!) ehhh... Dock inte i analen som någon skrev tidigare.. Man vill ju inte att ens andedräkt ska lukta ski... (Ja! Ni förstår! Skäms)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Saker att onanera med