• Anonym (kåt tjej)

Saker att onanera med

Jag vill ha tips på saker man kan onanera med!
    Alltså..INTE dildos (det har jag redan flera) utan annat. Vadsomhelst..

• Svar på tråden Saker att onanera med
  • Anonym (gur)

vi har så dåligt tryck i duschen så det funkar inte....

• tinivini

anonym (gur)
    Skruva av duschmunstycket, trodde att vi också hade för dåligt tryck men oj vad bra det blev utan duschmunstycke

• Anonym (M)

Tänkte oxå tipsa om att skruva av munstycket på duschen... och pinnglass (i gummi) kallt och kinky...

• Anonym (gur)

tinivini
    har provat det...det är för dåligt tryck ändå...

• Anonym (deon)

Anonym (Undrar) Man kan inte ha för mycket olja i för då blir det extremt kladdigt.

• Anonym (Undrar)
    Anonym (deon) skrev 2007-02-08 11:39:28 följande:
    Anonym (Undrar) Man kan inte ha för mycket olja i för då blir det extremt kladdigt.
    Ja jag märkte det Flört.
  • Anonym (deon)
    Anonym (Undrar) skrev 2007-02-08 11:41:23 följande:
    Anonym (deon) skrev 2007-02-08 11:39:28 följande: Anonym (Undrar) Man kan inte ha för mycket olja i för då blir det extremt kladdigt. Ja jag märkte det .
    Hihi, har själv ingen preparerad deo just nu, men sexleksakerna går varma just nu för jag är pilskare än normalt, men det är nog graviditetshormoner som spökar. Problemet är att man inte är direkt smidigt så här i 34:e veckan.
  • Anonym

Jag har en liten finger vibrator som jag använder. Den är inte mer än 5cm lång. Sen kan man ställa in olika "vibration på den" Den är vatten tät :). Den kan jag rekomendera. Jätte bra att ha med sig i sägen med sambon, om han eller du blir trött i fingrar eller tunga ;) Jävlar vilket drag det är!

• Anonym (banan)

Jag onanerade en gång med en banan (med skal och kondom på ), det var lite spännande

• Anonym (XX)

Med en banan - blev det inte lite vasst i änden??

Svar på tråden Saker att onanera med