• Anonym (kåt tjej)

Saker att onanera med

Jag vill ha tips på saker man kan onanera med!
    Alltså..INTE dildos (det har jag redan flera) utan annat. Vadsomhelst..

• Svar på tråden Saker att onanera med
  • FruMarie

hallå brudar

När jag hade en annan FL så ställde jag frågan hur i hela friden man skulle kunna onanera med en deoroll

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m5876946.html

läs denna tråd
    ni kommer få en del sköna skratt med

(¯`°?.¸ ♥TvåVillBliTre♥ ¸.?°´¯)
  • Anonym (*s*)

Fingret tycker jag att är lite äckligt.. ;D hehehee

• Anonym (kåtbitchen)

*s*: Klart man har testat morot, men jag föredrar gurka, en ganska grov o trubbig, fast det kanske bara beror på att jag inte hittat tillräckligt stora morötter
    Däremot så ser man ju i affärerna morötter som helt klart har perversa former, kanske får köpa med mig nån sån...

Jag fick härom dagen ett väldigt sug efter en analdildo (läste en anal-sex-tråd här på FL) så i brist på annat (morötterna slut) fick det bli skaftet på en tandborste, en sån som är lite "rund/strömlinje formad" - funkade utmärkt!! Tillsammans med vanliga dildon o klitorisstimuleraren - mmmmmm ska nog ta en sväng till sängen...

• Anonym (deo)

NEEEEEEEJ jag som precis slängt en roll on i veckan. Det blir till att använda deo fem gånger om dagen nu så att den nya tar slut Eller kanske man kan köpa en ny billig deo och hälla ut (tihi)

• Moisen

OBH Nordicas nackmassage med infraröd värme. Modell: 6035
    Bode massage infra, kostar typ 250:- på elgiganten ! tro mig , ni blir inte besvikna!!!!

• Anonym (kåtbitchen)

Moisen: Är den inte lite stor? Träffar den rätt lixom, eller tar den allt på en gång?

• Moisen

Asså...du ska ju inte stoppa in den ...hehe.
    du ska bara sätta på värmen och vibratorn och hitta den skönaste stället att ha den på ,typ klittan...asså gryyyyyyym.
    du ska inte ha någon utav de där munstyckena på .

• Anonym (kåtbitchen)

Nähä... INTE stoppa in den... DÅ förstår jag!

(Får nog införskaffa en sådan då...)

• Anonym (Spooky)

Cigarrer invirade i plast
    /Monica Levinsky

Svar på tråden Saker att onanera med