Saker att onanera med
Jag vill ha tips på saker man kan onanera med!
Alltså..INTE dildos (det har jag redan flera) utan annat. Vadsomhelst..
Jag vill ha tips på saker man kan onanera med!
Alltså..INTE dildos (det har jag redan flera) utan annat. Vadsomhelst..
jag och min bästa vän körde en lek för ett tag sen.. vem vågar göra det... och så hade vi ett tema varje vecka typ.. Om du gör det i syrrans bil när hon hämtar ungarna på dagis så gör jag det i bastun på badhuset osv.. Det var jättespännande. Fast orättvist för jag är tjej och han kille. Mycket lättare för mig.
Anonym (jag oxå)
wow! bra idé!
fast när jag just kommit "in public" blir jag så jävla kuksugen och önskar nästan att en främmande man plötsligt kommer fram och bara kör in den i mig..haha
Jag brukar onanera på bussen på väg hem från jobbet. Det är otroligt upphetsande när det sitter en massa andra i bussen så det går direkt nästan.
Anonym (Bussen)
låter skönt
penna, stearinljus, datamus inte för stor m,m
det var jag som skrev om det där med mobiltelefons vibaratorer. det finns en inställning som gör så att mobilen kan vibrera hela tiden. om ni inte hittar den på era teleoner kan ni fråga i närmaste mobil telefons affär dom hjälper er säkert
Anonym (**********)
haha ja, de kan säkert "visa" hur man gör....hehe
jag älskar att vara lite kinky är jag onanerar.....först kanske jag går omkring i huset naken ett tag innan....(när inte barnen är hemma) det finns ganska stor risk att nån ser....sen är det rätt härligt att göra det framför en spegel....jag blir jättetänd om jag sitter och har benen brett isär och fantiserar om att nån står framför mig och tittar på när jag leker...
man kan ju använda nästan vad som helst....köp inte shampo efter priset...kolla formen på flaskan , ficklampan, andra flaskor, köksredskap(köp billiga som du kan ha bara till sånt...kolla formen på handtaget), duschslangen osv.....
lät jättekul med den där leken att utmana en kompis...måste jag göra hihi....
Anonym (onanist)
åh låter skönt
ja, på nåt sätt är det skönt att se sin fitta när man onanerar..
Jag gnider alltid, oftast mot ett täcke. Jag ligger på rygg och täcket mellan benen. Sen juckar jag mot täcket typ och spänner oftast benen, kommer alltid två gånger. Så himla skönt...