Inlägg från: Anonym (Blötdjur) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blötdjur)

Saker att onanera med

Anonym (?????) skrev 2007-03-31 23:05:23 följande:

Lite OT men någon som har tips hur man kan få en fontänorgasm? Har aldrig fått det Är det skönare eller?

Fontänorgasm har bara mitt ex lyckats ge mig. Vi hade varit tillsammans två månader och hade ett mycket hett och aktivt sexliv. En vanlig kväll körde vi som vanligt och jag njöt i fulla drag när jag helt plötsligt fylldes av en varm intensiv känsla av njutning och helt plötsligt bara sprutade det ur mig över hela hans arm. Vet inte vem av oss som blev mest förvånad, ;)

Efter det var det bokstavligt talat som att han hade öppnat en kran och jag fick extremt lätt fontänorgasm, det räckte med att han stimulerade mig tio sekunder så bara forsade det ur mig och rekordet är FEMTON orgasmer på en kväll. Helt sjukt, aldrig varit med om något liknande. Nackdelen var att sängen blev ju sjöblöt.

Han använde alltid fingrarna när det hände och han lärde sig effektivt exakt hur han skulle göra.

Fy fan nu är jag kåt och saknar exet som fan. Jag har aldrig lyckats ge mig själv fontän och ingen annan partner har heller lyckats. Det var bara HAN! Han hade själv aldrig lyckats ge nån tjej fontän innan heller, så NÅT mellan OSS klickade helt enkelt,
Svar på tråden Saker att onanera med